Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan jo ha flere kategorier, også velge en som er vitktigst!

 

 

 

 

 

 

 

 

fra spøk til revolver: Så lenge vi holder tunga i rett munn ser jeg på det som best å ha én kategori, og et annet felt med søkeord (som også kommer med som en meta-tag) Å lage en flott algoritme for automatisk valg av ord blir ikke funksjonelt utifra arbeidsmengden for å få det til å fungere. Skal folk søke grundigere, får de snakke med google.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV

Hvordan er stemningen for en sprint ( http://en.wikipedia.org/wiki/Hackathon ) neste helg, nærmere bestemt lørdag? Det hadde vært fint om vi hadde fått samlet en liten gjeng på IRC og kodet konstant i noen timer slik at vi hadde nærmet oss et "ferdig" produkt.

 

Edit: for min egen del så har jeg kun muligheten til å være med neste helg og helgen etter der, så forsvinner jeg 3 uker ut på bondelandet i USA uten pc.

Det er vell kanskje også mulig å arrangere dette på en uke dag? For meg så passer det alle dager frem til 18. desember.

 

Espen

Endret av rapt0r
Lenke til kommentar

Jess, hadde vært kos å kunne lansere siden etter nyttår, da! Det mener i hvertfall jeg :)

 

Edit: For å svare på spørsmålet til Espen, må jeg nesten se an om jeg kan.. Mulig jeg blir opptatt hele helgen, men dette finner jeg fort ut i løpet av uken. Også kommer det an på hvor mye jeg kan bidra til backend-delen, er ikke helt stø på Django enda.. Men frontend kan jeg helt klart bidra med en del, må bare se om jeg i det hele tatt har anledning i helgen.

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...