Cucum(r) Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) What the bastard above in the previous post said. Endret 30. november 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Da må vi slenge på tags da Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Jeg gir min støtte til tags. Men jeg syns vi i hvert fall ikke bør ha mer enn fem tags per artikkel. Endret 30. november 2006 av JonT Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Men det er vel bare å bruke kategoriene som "tags". Så en artikkel kan være publisert i html-kategorien og css-kategorien vel? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ja, Garreth, er jo det visse personer har brukt sine siste innlegg på å prøve å få fram i denne tråden, da. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jaokei, men da foreslår jeg at vi slutter å kalle det tags, så blir alle enige Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kan jeg da få stille problemstillingen: Hvis en artikkel kan ha flere kategorien, hvilken kategori skal være den viktigste? For uri'n skal inneholde kategorien. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er vel ikke veldig vanskelig å lage en form for checkbox ellerno ved siden av der man velger kategorier, som gjør at forfatteren kan bestemme det? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det blir vel bare å lage to felt. Et som du kan legge til alle kategoriene en artikkel tilhører (ManyToMany), og så ha et felt som bestemmer hovedkategorien (OneToOne) ? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Da riskerer dere å få en veldig rotete side dersom artikkelen skal legges i alle kategoriene den teoretisk kan tilhøre. (dersom jeg forstod riktig) En hovedkategori med tags for indeksering og søking er nok mye smartere Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Foreslår at ting legges i én kategori, men at artikler kan «tagges» med flere søkeord. Altså er jeg vel egentlig enig med Nazgul Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg er faktisk mer fan av dette selv. Man kan da bare ha en komma separert liste med tags. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fint om man kan klikke på en tag for å finne andre artikler med samme tag search Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 det er ikke noe problem det Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror tags er den absolutt beste metoden å sortere ting på, så velger man når man skriver artikkelen hvordan url skal vere? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vi kan jo ha flere kategorier, også velge en som er vitktigst! fra spøk til revolver: Så lenge vi holder tunga i rett munn ser jeg på det som best å ha én kategori, og et annet felt med søkeord (som også kommer med som en meta-tag) Å lage en flott algoritme for automatisk valg av ord blir ikke funksjonelt utifra arbeidsmengden for å få det til å fungere. Skal folk søke grundigere, får de snakke med google. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hvordan er stemningen for en sprint ( http://en.wikipedia.org/wiki/Hackathon ) neste helg, nærmere bestemt lørdag? Det hadde vært fint om vi hadde fått samlet en liten gjeng på IRC og kodet konstant i noen timer slik at vi hadde nærmet oss et "ferdig" produkt. Edit: for min egen del så har jeg kun muligheten til å være med neste helg og helgen etter der, så forsvinner jeg 3 uker ut på bondelandet i USA uten pc. Det er vell kanskje også mulig å arrangere dette på en uke dag? For meg så passer det alle dager frem til 18. desember. Espen Endret 3. desember 2006 av rapt0r Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Dette gjelder også frontend. Så selv om du bare kan litt(helst mye) html og css må dere bidra! Tenkt om vi fikk blitt ferdig nå! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Jess, hadde vært kos å kunne lansere siden etter nyttår, da! Det mener i hvertfall jeg Edit: For å svare på spørsmålet til Espen, må jeg nesten se an om jeg kan.. Mulig jeg blir opptatt hele helgen, men dette finner jeg fort ut i løpet av uken. Også kommer det an på hvor mye jeg kan bidra til backend-delen, er ikke helt stø på Django enda.. Men frontend kan jeg helt klart bidra med en del, må bare se om jeg i det hele tatt har anledning i helgen. Endret 3. desember 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 codefest høres bra ut det, enten fredag eller lørdag, eller torsdag. For min del passer torsdag og fredag best, og helst litt tidlig på dagen, kan tenkes jeg skal ut på lørdag - siden jeg ikke har noe liv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå