Lovskogen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Designmøte tirsdag eller onsdag halv åtte? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Onsdag passer for meg. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 I morgen passer best for meg i hvertfall. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jesper kan stå på gata å fryse. I morgen kan ikke jeg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jobber onsdag, besøk tirsdag, men orker somregel ikke høre på de tørre diskusjonene deres som ikke fører noen vei uansett. Før prøve å få til et backend møte også, espen har vært flink å jobbe, jeg har hatt alt for mye annet å gjøre. Fint om noen andre også hopper på. templates kan startes på fx. designet har vel kommet så langt? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tja, vi har sånn ca. blitt enige om noe á la dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så får dere ta et back end møte med litt SAFTIG serverside-babbel, dribble dribble lissom. Lenke til kommentar
maZe-- Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dette tror jeg blir ganske likt som www.designsiden.com , hvor de har det meste av designs osv. Men det som også er med designsiden er det at forumet er fullt med sigs og lignende. Så det passer nok bedre med noe slikt på dette forumet eller nytt forum såklart. Jeg er i såfall interessert i dette Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Dette blir nok veldig langt fra designsiden.com. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Onsdag passer like fint som hvilken som helst annen dag. Kan sikkert være en ide å fjerne fjortissnakket fra topic i #webkafeen og annonsere møtetider der. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tirsdag eller onsdag? Samme for meg. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette tror jeg blir ganske likt som www.designsiden.com , hvor de har det meste av designs osv. 7322454[/snapback] For å si det sånn; Verdensveven (kodename) kommer ikke akkurat til å bruke tabeller. Webdesignsiden.no, webdeveloper.no og webstyle.no er ledige. Så vis noen har noen kommetarer er det lov å poste dem. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg synes webkafeen.no er fin Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fra nå av diskusjon om møtetider og Annonsering av møtetider. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har nå lest hele prosjekets diskusjonen på diskusjon.no, og lest gjennom alt jeg fant i wiki'en. Men jeg klarer ikke å få noe inntrykk av hvor langt dere er kommet. Noen som kan opplyse meg? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Designmøte i dag 1930 på irc.daxnet.no, #wds.design. Som prosjektleder kan jeg vel si at vi fortsatt er i byggestadiet, men at vi har fått et litt bedre bilde over hvordan siden skal se ut, og back end arbeidet er i gang. I dag kommer vi til å diskutere videre på layouten, fargevalg og navn på prosjektet. Om du er mer interessert i back end, får du se i tråden her når Espen arrangerer back end-møter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Backendmøte kl 21.30 på søndag, på #wds.backend selvsagt. Edit: endret klokkeslett Endret 23. november 2006 av rapt0r Lenke til kommentar
Spiftire Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 oh man... Dette ser virkelig lovende ut gutta! Skulle ønske jeg hadde tid til å være med på dette. Kommer nok til å bli en flittig leser hvis dere får dette greit opp å kjøre. STÅ PÅ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Designmøte på tirsdag, i morra. Kom med passende klokkeslett. Og gjør klar for litt saftig HTML-kode. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 kl 12 passer meg utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå