Garreth Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har lagt til noen flere punkter på TODO listen. Det viktigste nå, er vel å finne ut hvilke apps og modeller vi trenger ? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei! I dag er første gangen jeg ser dette prosjektet, og jeg er sterkt interessert! Jeg kan ikke stille på møte i kväll, men er det mulig å få innsikt i et referat/agenda? I tillegg, hvor skal jeg "melde meg på". Herlige greier - norge trenger virkelig dette. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Prosjektets Wiki Bare å melde seg inn, og komme på IRC (#webkafeen, #wds.backend, #wds.design og #wds.work @ EFnet) Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Bare å melde seg inn, og komme på IRC (#webkafeen, #wds.backend, #wds.design og #wds.work @ EFnet) 7236586[/snapback] Komblett liste på Wikien - IRC kanaler. Merk Webkaféen er ikke en del av prosjektet. Bare en kanalen for off topic, opprettet og i bruk av prosjektmedlemmene ++. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Veldig få som var med på design-møtet, men vi kom fra til URI-designet iallefall. Når passer det for folk med neste møte? Vi skal da diskutere layout, forhåpentligvis. Så alle som føler for det, skiss ned en skisse uten grafikk og farger - og vis den fram på møtet. For meg er det egentlig samme hvilken dag vi har det, har ingen store planer, kanskje opptatt i helgetimene. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvis ingen andre har kommet med forslaget, vil jeg foreslå f.eks. photoshop tutorials og lignende på norsk? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg virker kanskje litt dum her, men kan noen slenge ut linker hvor jeg kan lese om hva Ruby on Rails og Django er? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Ruby_on_rails http://en.wikipedia.org/wiki/Django_web_framework Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvis ingen andre har kommet med forslaget, vil jeg foreslå f.eks. photoshop tutorials og lignende på norsk? 7239976[/snapback] Syns heller vi burde ha en skikkelig opplæring/guide i Photoshop. Evt. med noen tutorials innimellom. Er det noen som er gode i Photoshop å kan skrive en sånn guide? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har et par år bak meg i photoshop og kan sikkert bidra med noe her. Er litt i mot sånne "slik lager du ditten og datten på 4 steg"-tutorials. Teknikker, rutiner og forståelse burde få fokus. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg er amatørfotograf og kan gjerne gi ganske avanserte innføringer i bildeforbedring via Photoshop. Kan også noe Illustrator og InDesign, hvis det er til noen hjelp. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Jeg har et par år bak meg i photoshop og kan sikkert bidra med noe her. Er litt i mot sånne "slik lager du ditten og datten på 4 steg"-tutorials. Teknikker, rutiner og forståelse burde få fokus. 7242097[/snapback] Enig! Hiv det inn i WIKIen. Endret 8. november 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Okei! http://web.pseudocontent.com/wiki/Innhold#...-artikler.C2.BB Finnes det noe ref. fra møtet i går? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Okei! http://web.pseudocontent.com/wiki/Innhold#...-artikler.C2.BB Finnes det noe ref. fra møtet i går? 7242237[/snapback] Det ble mye personhets.. og nei, ingen logg. Kanskje vurdere dette til neste gang. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Personhets? Fuck. Neste møte skal jeg ha med meg! (eh) Endret 8. november 2006 av Jonas Drange Lenke til kommentar
rønning Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har desverre ikke hatt mulighet til å følge så mye med i det siste pga reising og litt forskjellig, men ser dere har kommet et godt stykke. Ettersom Django ble backend-språk er det ikke så mye jeg kan bidra med enda, men håper på å få blitt med på neste møte for å oppdatere meg litt. Passer det med møte til helgen?? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Design-møte mandag, fra ca. 19:30 og utover, husk å ha klar layout-forslag så vi kan diskutere, da. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Og layout er ikke design, farger osv kan vi drite i. Bruk fargene til tor så blir det bra. Signaliser gjerne kontrast på samme måte som tor Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hehe, de har ikke sett forslaget mitt, orsus. Men bruk gråtoner - ikke tenk design, bare oppsett Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Fargene til tor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå