Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Diskusjon rundt bruk av django og generelt møte i morgen, klokkeslett 20:00? 7225996[/snapback] Jeg joiner Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kanskje, hvis jeg er tilstede forran dataen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Pøkk, jeg må jobbe etter møtet idag. Har lagt ut endel spørsmål osv på ER-modellen og Brainstorming. Se på det. Venter et pent referat Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg har vært litt utafor i helga Er det mulig å få referat fra backend-møtet? EDIT: Tror jeg kommer på dagens møte... Endret 6. november 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Møter 02.11.2006: Vi har bestemt oss for å kjøre på med PHP som språk, til tross for et meget lekkert utkast Henrik Lied og EspenG lagde i Django. Begrunnelsen var at det er flere av de medvirkende som kan PHP enn Python/Django, og dermed vil prosjektet ha en viss sikkerhet hvis Djangofolket mot formodning skulle hoppe av prosjektet. Loomy begynte å jobbe på en normalisert datamodell (http://www.epleweb.com/web/). Kommentarer til denne kan postes i #wds.backend @ EFnet. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Men nå er det ikke helt sikkert da Jesper, skal diskutere back end videre i dag. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg vet det, men Judo spurte etter referat fra forrige møte, og det fikk han. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Diskuterte dere bare PHP vs Django? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Seff, RoR er i hvertfall uaktuelt. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvorfor? Fordi det bare er jeg som kan det? Det er ganske mange likheter mellom Django og RoR Neida! Det gjør ingenting! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er vel først og fremst fordi vi allerede har noe som funker fint i Django, pluss at det er flere som kan Django enn RoR =) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Okai, når som det er bestemt at det er django som skal brukes, så kan vi begynne å tenke på utseendet og selve designet til siden. Jeg foreslår at alle som interesserer seg for det, kan møte opp på #wds.design på efnet - men hvilken dag vet jeg ikke. For meg passer det godt helt fram til fredagen. Men vi kan jo bare diskutere ting fortløpende også, så bare kom med innspill i kanalen - men vi trenger iallefall ett felles møte denne uken. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Imorgen kl 20.00? 7234259[/snapback] signed Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg kan når som helst unntatt onsdag, men siden det egentlig var planlagt backend-møte i morgen klokken 20:00, passer egentlig det best, vil jeg tro Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Så det er besluttet at Django skal brukes? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Mhm. Stemmer det. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 alle bør ta en titt i http://web.pseudocontent.com/wiki/TODO Skriv inn ting som må gjøres Vi får ikke fordelt annsvar før vi har noe å fordele det på. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Uff og uff, har ikke veldig gode minner med Python Hehe.. Men men, det blir nok bra tror jeg. Det virker hvertfall utrolig lovende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå