Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke akkurat flink ennå i koding, men synes ideen er interessant! Blir glad om dere klarer å få det til.. Savner en sånn side på norsk, endelig kommer det en (forhåpentligvis) Har lyst å være med men er ikke flink i begge kravene :p Men lykke til

 

Må bare si det en gang til, Lykke til! HAr stor tro på dere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sign me up. kan gjerne skrive litt om web usability/accessability, web 2.0, utvikling. kan også stille med programmeringskunnskaper til forming av en løsning. php/java(servlets,jsp) html/xhtml osv.

 

så kan jeg stille med .no domene og hosting, men dette må diskuteres veldig nøye igjennom. ta kontakt med meg med PM for videre kontaktinformasjon..

Endret av phun-ky
Lenke til kommentar

Kan gjerne være med å bidra litt jeg også, dersom det skulle være behov for mer hjelp!

 

Dette høres jo utvilsomt ut som et meget bra og interessant prosjekt må jeg si. Mange dyktige folk her inne som sitter inne med mye kunnskap om forskjellige emner. Dersom man da hadde fått samlet dette på ett sted, hadde jo dette vært det optimale. :)

Lenke til kommentar

Okai, er endel som ikke er på IRC nå, så poster det her.

 

Back end

Cinclus

Atheai

Judofyr

Anderhol

Rønning

Loomy

Orsus

ArveSystad

Lemen

HenrikLied

 

Hvilke av dere har mulighet til å begynne på litt mySQL og php-koding av ulike funksjoner? Bruk denne tråden eller IRC til å bli enige dere i mellom, slik at ting kommer i gang - etter hva jeg har skjønt er det litt ER-modellering igjen, slik at vi snart kan begynne å skrive litt kode.

 

Dessverre er jeg ikke kompetent nok til back end-arbeid, ellers skulle jeg mer enn gjerne tatt del. Kjipt å stå på sidenlinjen når man selv ikke får gjort så mye.

Endret av George Bush
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...