fox Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er ikke akkurat flink ennå i koding, men synes ideen er interessant! Blir glad om dere klarer å få det til.. Savner en sånn side på norsk, endelig kommer det en (forhåpentligvis) Har lyst å være med men er ikke flink i begge kravene Men lykke til Må bare si det en gang til, Lykke til! HAr stor tro på dere Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) sign me up. kan gjerne skrive litt om web usability/accessability, web 2.0, utvikling. kan også stille med programmeringskunnskaper til forming av en løsning. php/java(servlets,jsp) html/xhtml osv. så kan jeg stille med .no domene og hosting, men dette må diskuteres veldig nøye igjennom. ta kontakt med meg med PM for videre kontaktinformasjon.. Endret 24. oktober 2006 av phun-ky Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Fox: Om du bor i Stavanger? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Fox: Om du bor i Stavanger? 7145330[/snapback] Bor du i Stavanger kanskje? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg vil gjerne være med på artikkelskrivning, hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Er bare å bli med! Jo flere som vil bidra, jo bedre! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Og for all del, jeg kan gjerne bidra med HTML/CSS-kunnskaper. Lenke til kommentar
harrir Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dette virket som et bra tiltak. Det er mye etterspørsel etter en norsk resursside på dette enmet. Jeg har vel ikke den største kunnskapen ennå så for engasjere meg litt sånn på sikt, men blir nok en flitting bruker. Gleder meg til det blir ferdig :!: Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har dere startet å designe sida? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Vi har kommet frem til noen designrelaterte ting ja, men ikke noe ordentlig design enda, nei. Det er kanskje en fordel med en ordentlig, fungerende back-end før man begynne å tenke på designet? Men jeg regner med at det kommer til å gå litt parallellt når vi kommer igang ordentlig. Det er i hvertfall det jeg tror Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kor langt har backenddelen kommet da? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ikke så langt, mistenker jeg. Selv har jeg hatt jobb til opp etter ørene den siste tiden, så det har ikke blitt tid :\ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Denne var muligens litt aktuell for oss: http://www2.jeffcroft.com/2006/sep/20/pers...ent-management/ Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kan gjerne være med å bidra litt jeg også, dersom det skulle være behov for mer hjelp! Dette høres jo utvilsomt ut som et meget bra og interessant prosjekt må jeg si. Mange dyktige folk her inne som sitter inne med mye kunnskap om forskjellige emner. Dersom man da hadde fått samlet dette på ett sted, hadde jo dette vært det optimale. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hva med sindrem.com? Er ikke det noe lignende dette da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Vi satser vel på å lage noe litt veldig mye bedre enn sindrem.com... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Sindre er flink nok han, men vi satser på å lage noe mye større, som Berg så fint sier. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Okai, er endel som ikke er på IRC nå, så poster det her. Back end Cinclus Atheai Judofyr Anderhol Rønning Loomy Orsus ArveSystad Lemen HenrikLied Hvilke av dere har mulighet til å begynne på litt mySQL og php-koding av ulike funksjoner? Bruk denne tråden eller IRC til å bli enige dere i mellom, slik at ting kommer i gang - etter hva jeg har skjønt er det litt ER-modellering igjen, slik at vi snart kan begynne å skrive litt kode. Dessverre er jeg ikke kompetent nok til back end-arbeid, ellers skulle jeg mer enn gjerne tatt del. Kjipt å stå på sidenlinjen når man selv ikke får gjort så mye. Endret 28. oktober 2006 av George Bush Lenke til kommentar
rønning Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har mulighet til å begynne hvis jeg får noe konkret å jobbe med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå