Haraldson Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Veldig god ide, Robbie, den kategorien er faktisk veldig interessant. Lenke til kommentar
olabilen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 David melder sin interesse Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Høres ut som et veldig spennende prosjekt! Pass på og holde koken oppe, ikke bare nå i starten, alt for mange prosjekter som går i vasken etter et par dager fordi folk mister interessen. Kommer kanskje tilbake og melder min interesse hvis jeg føler jeg har noe konkret å bidra med. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Pass på og holde koken oppe, ikke bare nå i starten, alt for mange prosjekter som går i vasken etter et par dager fordi folk mister interessen. 7071083[/snapback] Jess, håper vi får i gang back end-delen av prosjektet snart. Uheldigvis kan jeg ikke hjelpe til med dette selv. Lenke til kommentar
BeyondSanity Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vi satser på å få opp en datamodell så fort som mulig, men en ordentlig datamodell krever en del arbeid, så det kan ta litt tid. Etter vi har fått opp en datamodell skal vi prøve å sette opp et veikart, med (forhåpentligvis) gjennomførbare datoer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har du blitt banna, Jesper? Veikart med deadlines er forresten en god ide om vi vil få gjennomført noe. Lenke til kommentar
BeyondSanity Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Veikart er jo et must, ligger en beskjed om det på teh wiki of d00m Endret 16. oktober 2006 av BeyondSanity Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Rask ban i så fall.. Hvis jeg var det, er jeg ikke det lenger i hvertfall.. Med mindre de har bannet IP'en hjemmefra.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg melder min interesse, synd at unrealized.org ikke ble noe mere men det blir spennende å se hva som blir av dette Kunne sikkert bidratt med noe men jeg tror at de som har meldt seg har mere kunnskaper enn jeg har Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Equerm: Det var ingen god grunn. Sign up! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Equerm: Det var ingen god grunn. Sign up! 7081192[/snapback] Greit, jeg er med edit: Joiner nok IRC kanalene i løpet av kvelden når jeg kommer hjem Endret 16. oktober 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg kan være med på dette Hva er IRC-kanalen forresten? Kan en del html + css og litt grunnleggende php. I tillegg kan jeg litt design i photoshop Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Se første posten. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Melder min interesse, høres spennende ut Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Melder min interesse for å drive med litt mer enn småprat i kaféen.irc Ligger sikkert på Equerm nivå, men kan sikkert bidra med litt forslag og noen artikkler om søkemotoropptimalisering, valg av keywords og god bruk av linker, url og html struktur, og annet som handler om søkemotoropptimalisering. Html/css + litt annet. Tips: Google Sitemaps har et veldig fint verktøy for å finne ut om hvilke keywords websiden man må bruke for å komme fram til siden og hvor langt nede (eller oppe) man ligger når noen søker på noe. Endret 16. oktober 2006 av JonT Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ligger sikkert på Equerm nivå, 7083366[/snapback] Hehe Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Artikkelforslag: Hva er fy for en webutvikler, og hvem av de store norske lager masse fy? Nei til å kjøre applikasjoner på klientens maskin for at en nettside skal kunne laste Tabell, en misbrukt og misforstått greie... Nettverk, IP-adresser, DNS og ISP. Hvordan henger alt sammen? Etikk og normer for en hver webutvikler Endret 17. oktober 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg kunne tatt "Nettverk, IP-adresser, DNS og ISP. Hvordan henger alt sammen?" og puttet på litt om webservere og slikt en dag jeg har ekstra tid Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Arve har vel alt fy til tabeller for annet enn tabulære data? Men alt vi har ifra før bør nok oppdateres med nye kilder osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå