nilsso Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) hei! skjermkort kjøling... passer denne vifta: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=Z...LCULED&mcat=c45 til dette skjermkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319962 ? jeg tar også imot anbefalinger på kjøling til skjermkort og CPU =) takk så mye Endret 13. oktober 2006 av nilsso Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Ifølge Zalman så fungerer det bra, compability list - D.J. Disclaimer: har ikke prøvd å montere en slik selv. Endret 13. oktober 2006 av DjSlayer Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 okei:) takk skal du ha - montering av vifter er ikke alltid like lett:P kabinett vifter er lett, men vi får se! <3=) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hva slags socket har du på cpu'en ? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Det der er et grafikkort, tror ikke han skal bytte GPU (eller CPU som du kaller det) på skjermkortet sitt.. Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Joda VF700 Cu passer helt fint til det skjemkortet, men jeg vil absolutt anbefale deg storebroren som jeg har selv:VF900 istedet. Det er utrolig effektivt, du får ca.8-12 grader lavere temperatur på skjermkortet, og selv på høyeste RPM hastighet så er den fortsatt støysvak. Beste kjøleren jeg har sett til skjermkort! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 jeg tar også imot anbefalinger på kjøling til skjermkort og CPU =) takk så mye 7062121[/snapback] Det der er et grafikkort, tror ikke han skal bytte GPU (eller CPU som du kaller det) på skjermkortet sitt.. 7071716[/snapback] Ser ut som om han spør om det og. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, så det nå. Men diskusjonen gikk på GPU kjøler, og da regaerte jeg på anki91 sitt innlegg om socket.. Litt dumt av meg kanskje.. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 VF 900CU er absolutt annbefalt. Den koster ikke så mye bedre, men kjøler en god del bedre. Til CPU kan du se på mange, men Vapochil Micro, noctua og flere har kommet godt ut i tester på HW.no. De har testet ganske mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå