boratsmom Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) hei! jeg rotet meg inn på bredbandsguiden.no for å sjekke hvilke leverandører som var billigst. Men før jeg kunne søke måtte jeg "registrere" meg. Det stod klart og tydelig at "For å kunne finne ut nøyaktig hvilke leverandører som kan levere til din adresse, må vi ha mer informasjon fra deg. Vi behøver din informasjon (fast telefon/adresse) for å foreta et søk. Denne informasjonen vil behandles konfidensielt og kun bli benyttet av Bredbåndsguiden." etter registreringa søkte jeg litt rundt og fant ut at bluecom var billigst. Greit det tenkte jeg, men 2 minutter senere hører jeg mobilen + fasttelefonen min ringe. En fyr fra Bredbåndsguiden ringte meg og begynte å spør meg om masse rart, plutselig begynner han å kritisere bluecom til fordel for nextgentel. Han får til slutt overtalt meg til å bytte til NextGenTel. LOL Endret 13. oktober 2006 av boratsmom 1 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Heh, ville ha gått for NGT enn BlueCom den dag i dag. BlueCom er en dårlig ISP, du kan jo ta et raskt søk her på forumet, så finner du masse negativt om dem. (Evt. sjekk linken i signaturen min). Du påstår altså at NGT står bak? Endret 13. oktober 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 jeg påstår ingenting. Jeg mener bare at bredbåndsguiden sjokket meg. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det finnes da mange poster på dette forumet som kritiserer NGT også da! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ja, det er sant joakim@hortensgutta, men bluecom er _ille_! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ja, Bredbåndsguiden pleier vel ringe alle som registrerer seg. Å anbefale folk til ikke å velge BlueCom er vel også bra iflg hva jeg har hørt på forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå