Jørnan Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vet noen om et gratis konverteringsprogram som konverterer fra 3GPP og MPEG-4 til MPEG-1 og liknende mer kjente formater? Ville gjerne konvertert mobilfilmene over i et annet format Lenke til kommentar
Sixr Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hvordan mobil type har du? Du kan sjekke hjemmesiden til leverandøren av telefonen om det er mulig å laste det ned der.. Sixr Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vet noen om et gratis konverteringsprogram som konverterer fra 3GPP og MPEG-4 til MPEG-1 og liknende mer kjente formater? Ville gjerne konvertert mobilfilmene over i et annet format 7062094[/snapback] Dette har det blitt spurt om sånn ca 1 million ganger her på forumet... Sukk, søk på Google etter Super C. Husker ikke linken i farten. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Nei, jeg kan ikke huske at det har blitt spurt om det før. Bare motsatt vei. å konvertere filmer til 3GPP og MPEG-4. Jeg vil konvertere fra det formatet og andre vei. Kanskje Super kan konvertere den veien også. laster ned og prøver Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nei, jeg kan ikke huske at det har blitt spurt om det før. Bare motsatt vei. å konvertere filmer til 3GPP og MPEG-4. Jeg vil konvertere fra det formatet og andre vei. Kanskje Super kan konvertere den veien også. laster ned og prøver 7063022[/snapback] Gi en tilbakemld om det funket sånn som du ville da Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Det fungerer. Men filmen hakker noe j***** når jeg spiller den av. Konverterte til MPEG-1 format. Var hakkefritt før konvertering. Slagordet dems stemmer iallefall: "SUPER © does for FREE what other encoders CAN'T do for money." Oversatt til norsk: "SUPER © gjør filmene hakkete gratis, det gjør de ikke om du betaler for dem" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå