Zary Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Hepp, har en maskin som har vært oppe og gått over lengre tid. Den fryser når jeg spiller/spilte Battlefield2.. Men nå er altså problemet at den faktisk ikke starter.. I skrivende stund driver jeg og en kompis med feilsøking. Men ser ut til at ingenting funker.. Det er som maskinen ikke tar full tenning. Har prøvd å resatt bios, tatt ut av alt av komponenter. Lurer bare på om det er noe jeg har oversett ? ;p Det er en Athlon Xp2100 med et GF nx6200ax samt dual 1GB Twinmos (2x512mbPC2700). Takk på forhånd mvh mJøran Endret 13. oktober 2006 av Zary Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har du testet harddisken i en annen maskin? Jeg har hatt problemer med harddisker (Western Digital) hvor motoren går i stykker, sånn at diskene til slutt ikke vil starte når du slår på maskinen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Om pcen ikke starter, så er det neppe noe med harddisken. Men jeg skal ikke si noe for helt sikkert. Forsøk med én minnebrikke om gangen, og forsøk andre minnespor. Lyser noen varsellamper? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå