TheOats Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har ett bakrunds bilde som ikke strekker seg over hele bakrunden så derfor vil jeg skifte fargen på bakrunden bak bildet. Men når jeg skifter farge låser "display properties" seg, den blir blank og til slutt må jeg bruke ctrl alt del for å lukke det. Men fargen er forandret men bare til neste gang jeg starter pc'n. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hadde jeg vært deg ville jeg formatert, høres ut som windows sliter litt. Er det lenge sidne du innstalerete windows? (Hvorfor ikke bare strekke bildet ut?) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Hadde jeg vært deg ville jeg formatert, høres ut som windows sliter litt. Er det lenge sidne du innstalerete windows? (Hvorfor ikke bare strekke bildet ut?) 7064879[/snapback] Windows sliter ikke ellers. Kan jo strekke bilde men da ser det stygt ut. Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ok, men høres likevel litt rart ut. Du har scannet gjennom for AdWare og slikt også? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Ok, men høres likevel litt rart ut. Du har scannet gjennom for AdWare og slikt også? 7066817[/snapback] Jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå