adilittle Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja, helt enkel -GPRS: ja -EDGE: ? -Email klient:ikke nødvendig Form: -"vanlig" -Vekt: ikke alt for stor -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: fargeskjerm. -Størrelse på skjerm: stor! -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 3300 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): ja Hvis med abbenoment, djuice magnum Diverse: -Merke: har samsung nå, har litt lyst til å prøve nokia igjen -kamera: ja, viktig -Videokamera: ja -Symbian: -Infrarød port:ja -Blåtann (Bluetooth):Ja -Internminne: ikke viktig hvis minnekort -Minnekort?:ja -MP3: ja -Radio: helst, men ikke must -UMTS: ? -Triband: helst -wLAN: ? - Mulighet for GPS: nei -Batterilevetid: litt viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Sende sms, og ta bilder. Vil ha en mobil som jeg ikke angrer på senere. Har Samsung D500 nå, den er helt grei, men ønsker meg ny. Har veldig lyst på Nokia N73, men er redd for at den er veldig treg? Har sett at det kommer noen nye Nokia i 4 kvartal, burde jeg vente å se til de kommer? Har sett litt på SE K800 også, men vet ikke om den er noe å satse på? Er ikke så glad i de SE, aner ikke hvorfor. Orker ikke mer Samsung, så tror det blir Nokia eller kanskje SE. Har ikke lyst på Slide eller klapp mobil, så det må være vanlig form. Kan være litt kresen når det gjelder utseende. Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå