mokkel Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 jeg har en Evo N800v, som jeg etter hvert fikk ulyder i HD.....jeg ringte til compaq support for et par uker siden mens jeg var på jobb i nordsjøen, og jeg forklarte at jeg hadde den med ut og at det gikk et par uker før jeg var hjemme igjen. alt var bare vel....da jeg snakket med kona dagen etterpå hadde det vært 2 personer fra et lokalt transportfirma og ville hente 1stk kolli (1 kl 10.00 og en annen kl 13.00), og hun foklarte det til disse hvor jeg var osv...nå er jeg endelig kommet hjem da, og ringte til compaq igjen i går og sa at nå var maskinen klar for henting.....etter en liten stund fikk jeg mail fra en kar som sa at både de og nsb ekspressgods hadde prøvd å få tak i meg, og at de sikkert hadde fått feil tlf.nummer, men at jeg kunne ta direkte kontakt meg nsb, som sagt så gjort, en hyggelig stemme sa at maskinen skulle hentes neste dag, men han skulle sjekke hvor bilene var.....etter den samtalen gikk det ikke mange timene før det ringte på døren, og en kar fra samme transportfirma ville hente 1 stk kolli. og i dag morges fikk jeg mail om at pc'en var mottatt og skulle repareres så snart som mulig... enden på visa er at compaq har en utrolig effektiv hente-og-bringe service (om ikke for effektiv), og fra jeg ringte til compaq og til maskinen var mottatt på service gikk det akkurat 24t. :smile:) all honnør til compaq noen andre som har lignede erfaringer?? mvh morten Lenke til kommentar
oltis Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Det er ikke uten grunn jeg selv har fått meg en evo n610c. Lenke til kommentar
texaz Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 jeg venter også på en evo800v så dette lover veldig godt Lenke til kommentar
Kattekok Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 joda. har som regel kommet budbiler og hentet den etter noen timer, og så kommet med den tilbake to dager etterpå. men det hjelper jo fint lite når den ikke blir fikset. vært inne tre ganger nå, uten noe resultat. så da blir det kundeklage, dvs "jeg-vil-ha-en-ny-maskin-som-fungerer-for-pokker". Det har nå tatt 3 uker ... men men, blir vel en ordning på det en vakker dag. Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 fikk en telefon fra verkstedet her for noen minutter siden, der gutta lurte på hva som egentlig var galt....forklarte så best jeg kunne at hd'en ikke var helt frisk, men at den fungerte jo.....han fikk ny disk i morgen og da skulle jeg ha maskinen på fredag....skulle selfølgelig skrevet ned serial# på hd før jeg avleverte, men men mvh morten Lenke til kommentar
Kattekok Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 gutta på supporten hos compaq har jeg bare bra å si om. gjengen som reparerer er det verre med. mitt problem er en suselyd fra høytalleren. første gang den var inne byttet de hovedkortet. "testet ok". joda, hovedkortet virker nok det, men det fikset jo ikke problemet. så da farer den inn på nytt. denne gangen blir ingenting gjort, fordi den skal være slik? åjada, en maskin som ny kostet 26.000 skal nok lage en suselyd du. (supportgutta er også enig om den skal den aldeles ikke gjøre). så inn igjen, og de bytter hovedkort enda en gang, men den suser jo fortsatt. herregud ;P så jeg er ikke helt fornøyd akkurat :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå