Joasgull Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Her snakker vi om en 3-4år gammal fuitsu siemens med oppgitt 3Ghz og en halv giga ram, vet ikke noe om skjerm kortet. Den har aldri blitt formatert, bare defragmert i ny og ned.... Problemet er det at i det siste (et halv år) har pcen begynt å slå seg av når jeg setter på et spill eller noe spesielle program. Her snakker vi ikke krevende spill men spill som Worms 2demo og AoE 2! Dette er jo spill pcen har klart som ingenting før så jeg bare lurte på om noen her inne har en løsning eller andre kommentarer å komme med. Har også alltid hatt et problem med å ha skriveren koblet til ide jeg starter maskina, da kommer den bare til xp logoen (eller der du er i dos, husker ikke) vises og så kommer den seg ikke videre. Jeg må da skru av maskina, ta ut usb-lednngen fra skriveren og starte maskina igjen. Dette gjelder kun skriveren og ikke andre usb-enheter. Er takknemlig for alle nyttige svar:) Endret 13. oktober 2006 av Joasgull Lenke til kommentar
Joasgull Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 ingen som vet hva som kan være feil med maskina?? Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Åpn opp maskina og blås ren alle vifter og kjøleribber med trykkluft. Sjekk og at alle viftene faktisk går rundt. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Åpn opp maskina og blås ren alle vifter og kjøleribber med trykkluft. Sjekk og at alle viftene faktisk går rundt. 7062772[/snapback] Yup, kan høres ut som om det er bi-effekter av overoppheting, og siden det er 3-4år gammel PC kan det være problemer med støv, tette vifter o.l... Tror du får kjøpt trykkluftsbokser på Biltema forresten... Lenke til kommentar
Joasgull Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Men den klarer fint program som adobe premiere uten klikkings Åpn opp maskina og blås ren alle vifter og kjøleribber med trykkluft. Sjekk og at alle viftene faktisk går rundt. 7062772[/snapback] Yup, kan høres ut som om det er bi-effekter av overoppheting, og siden det er 3-4år gammel PC kan det være problemer med støv, tette vifter o.l... Tror du får kjøpt trykkluftsbokser på Biltema forresten... 7062820[/snapback] Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 adobe premiere bruker ikke skjermkortet noe særlig. Mest sansynlig er det varmeproblem på skjermkortet ditt Lenke til kommentar
Joasgull Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Men dvd-shrink klikker etter en liten stund når jeg setter det i gang. Det bruker vel ikke så mye av skjermkortet det vel?? Skal prøve å fjerne så mye støv som mulig fra maskina i løpet av helga og se om det blir noe endring Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå