bzerk Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 har problemer med blackbeast pcen får ikke noe bilde på skjermen og vifta på skjermkortet er på fullt men det er ikke gpuen så det må være hovedkortet eller minnebrikkene men hvordan finner jeg ut hva det er? MVH bZerk Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Litt specs hadde jo alltid hjelpt litt... men visst eg forstår problemet rett, så starter pcen som normalt. Alle vifte går rundt og du hører at alt "starter", men ingen bilde på skjermen. (går i strømsparings modus med en gang..) Sist gang eg hadde dette problemet så var det prosessoren (som var ny) som var defekt fra leverandør.. Beste måten for å finne ut kva som er galt på, er rett og slett bytting av komponenter og prøv på nytt. Prøve minne i en annen pc feks.. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 specs: Hovedkort: elitegroupe s478 skjermkort: x850xt AGP cpu: p4 2,6GHz minne: kingston 1gb PC2700 det er riktig. men probleme er at jeg må kjøpe nye deler for å teste det. MVH bZerk Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hadde samme problem idag. Maskinen startet, men skjermen sto i vente modus. Satte skjermkortet i den andre pci x16 kontakten, da ble det liv.. Jeg gjorde mange forandringer, med kabler og byttet ram, men da skjedde det ikke noe. Så tror det var når jeg byttet kontakt det ble fikset. Kan ikke si at det går hos deg, men det skader ikke å prøve. Fint, Hei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå