Gå til innhold

KrF vil stenge 25 prosent av utestedene i Oslo

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke hvordan punkerne i Marleys område er, men her i Bergen er alle punkerne som jeg vet om fredelige og greie, jeg har vært på fester med dem, de er tross alt vennene mine, og de er som oftest rolige og snille, og noen ganger har vi hatt problemer, ene gangen var når en høyrefyr kom bort og begynte å tafse på hanekammen til Thias, og dra ham i jakken (kisen var sveiseblind Oo), snakke dritt om SU og RU og IS og alle tingene vi har på diverse buttons, patches o.l. "Høhrh her, dt der eeeer ikke mushikk, asså!", og begynte å mase om at Maren skulle kle av seg litt, for når hun dekket seg sånn til var det vanskelig å se åssen kjønn hun var, og han åpnet jakken hennes "Nei shcee! Pupper!" og begynte å tafse. Da måtte faktisk jeg og Simon holde igjen Åsmund så han ikke dro til han, og når han ble bitchslappet av Maren var det VI som ble kastet ut av lokalene for å ha eglet ham på oss, så klasseskille er det.

7079718[/snapback]

Og dette er selvsagt en fullstendig objektiv og distansert fremstilling av hele saken...

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, men jeg er og blir evig lei av radikale røster som fremstiller deres involvering i slike situasjoner på en rosenrød måte. Som vekter og dørvakt de siste 6-7 årene er min erfaring drastisk anderledes.. :)

7081905[/snapback]

Kan du utdype situasjonen da siden du er vekter/dørvakt da så de som ikke har vært det kan få et lite innblikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...