margido Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ifølge pressemeldingen skal denne allerede være tilgjengelig. Noen som vet hvor den kan skaffes? Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ifølge pressemeldingen skal denne allerede være tilgjengelig. Noen som vet hvor den kan skaffes? 7061412[/snapback] Føyer meg på denne svært korte listen, lurer på akkurat det samme... Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Elkjøp Sarpsborg hadde den inne i butikk på mandag. Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Elkjøp Sarpsborg hadde den inne i butikk på mandag. 7196351[/snapback] Elkjøp? *grøsse* Jaja, takk for infoen i hvert fall , da finnes den altså ute selv om jeg ikke har sett snurten av den i nettbutikkene. La du merke til prisen btw? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Sjekket vår grossist, den hadde ikke telefonen. Tror ikke denne finnest helt enda jeg Endret 1. november 2006 av g0lden Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Tror ikke denne finnest helt enda jeg 7196644[/snapback] Finnes? Kanskje feil ord... Er vel klart at den finnes.. Uansett tar du nok feil da den tydeligvis var på Elkjøp Sarpsborg. Lenke til kommentar
margido Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Tror ikke denne finnest helt enda jeg 7196644[/snapback] Finnes? Kanskje feil ord... Er vel klart at den finnes.. Uansett tar du nok feil da den tydeligvis var på Elkjøp Sarpsborg. 7197032[/snapback] Ringte nettopp Elkjøp og de påstår at den ikke finnes på Elkjøp i Sarpsborg. Jeg har sett ME dummyen flere steder, men ingen av stedene har de den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå