sluggr Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hva med å skille ut trådstarters poster på en eller annen måte gjennom tråden, f.eks. at trådstarter sine poster får en bakgrunn som er et snev mørkere. Er det f.eks. en som vil ha hjelp hadde det vært greit å lettere kunne se poster skrevet av denne personen, hva personen har forstått av tidligere innlegg og hva som burde presiseres nærmere. Interessant? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Høres i utgangspunktet ut som en god ide, faktisk. Men det kan ikke være snakk om mye forskjell. Lenke til kommentar
sluggr Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Nei, minimalt. Bare en liten indikasjon på at en post er skrevet av trådstarter. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Den ideen likte jeg, får min stemme hvertfall. Det burde i grunn være valgfritt så ikke svære tråder hvor trådstarter bare er ute etter å starte en diskusjon får innlegg som fremhever seg mer enn andre? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Det jeg heller er ute etter er mer makt til trådstarter, men noe slikt blir jeg vel bedt av forumstyret om å ta opp med IPB? Men hva er poenget med det når det ikke er i drifts intensjon å oppgradere? Men forslaget er forsåvidt en god ide og støttes. Endret 13. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det jeg heller er ute etter er mer makt til trådstarter, men noe slikt blir jeg vel bedt av forumstyret om å ta opp med IPB? Men hva er poenget med det når det ikke er i drifts intensjon å oppgradere? Men forslaget er forsåvidt en god ide og støttes. 7065354[/snapback] Jeg synest av trådstarter skal kunne stenge sin egen tråd... Denne idêen er jo god, men mange topicer er ikke bare et spørsmål, som f.eks SO! Det går jo selvfølgelig an å la denne være i OT-baren da seff, altså dette med trådstarters lille egen bakgrunn... Det hadde jo funket, men jeg tviler på dette blir noe av... Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Liker tanken og CurSe tanker rundt tanken... Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg likte ideen om å fremheve trådstarters innlegg. Støtter denne. Men det er viktig som det blir sagt her,at fremhevningen ikke blir for brutal. En svak gråtone eller noe i den duren kanskje. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Tja, synest ikkje det er noko problem at trådstartars innlegg forsvinn eg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Tror egentlig det funker helt fint idag. Eneste ulempen at et lite spørsmål kan bli til en diger diskusjon. Men, men.. Er vel bare en liten edit i CSSen vil jeg tro, slik at trådstarter fremheves. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Er det mulig å få til dette? Merker stadig jeg kunne trengt det Endret 19. juni 2007 av Einar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg