kimandre91 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Hei alle sammen Vell la oss starte. vell når jeg har starta min ot (Ot server en tibia server som andre kan spille på) så skal den egentlig være online men det er ikke min, andre folk kan ikke logge seg på, det går bare an å logge seg på localt:/ Så har jeg finnni en sie som man ser om portene er opene. Det er 7171 porten man skal bruke. Her er sia: http://www.radiotoolbox.com/online_tools/cantheygetin.php Når jeg har skrivi inn 7171(port) i den boxen man ser der så kommer det: Reason Given: Connection refused More about this error: This essentially means that the port is open to the internet but has no services associated with it. There is no firewall protection on this port. her er det en link som man ser pssen man gjør det: http://otfans.net/showthread.php?t=50160 jeg ahr prøvd allt men det funker ikke på meg:/ Er det noen som veit noe om detta her, har hat det samma probleme i mange måner nå:/ vel får håpe det er noen har lyst til å å hjelpe meg:) Endret 13. oktober 2006 av kimandre91 Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 for meg høres det ut som at problemet ligger i routeren/brannmuren din. Sjekk om du har åpna denne porten inn til din maskin fra routeren din (port forwarding) Lenke til kommentar
kimandre91 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har ikke router:/ Lenke til kommentar
kimandre91 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Er det ingen som veit hva problemet mitt er? Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har ikke router:/ 7063577[/snapback] så du sitter rett ut på linja, gjennom et modem? det er ikke noen brannmur funksjonalitet i modemet ditt, da? Lenke til kommentar
kimandre91 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg er ikke helt sikker men veit du åssen man får sjekka det? Jeg bruker Ericsson HM210di modem Lenke til kommentar
kimandre91 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 er det ingen som veit hva detta jævla probleme mitt er? srry for språk bruke:S Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Hvor mange bokser går nettverksledningen gjennom før den går ut i veggen? Og hva slags bokser er det? Dessuten går du ikke glipp av noe. OT er noe drit. Edit: Så ikke at dette ble en liten bump Endret 24. november 2006 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå