radivx Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hitman-spillene blir bare bedre og bedre hver gang (med hensyn på realisme og muligheter). Blood Money er absolutt verdt litt tid og penger. Endret 1. desember 2007 av radivx Lenke til kommentar
mESA Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er 2 mnd'er siden han vurderte å kjøpe spillet, er vel ikke vits å poste mer no Lenke til kommentar
radivx Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du glemte 1 år =) Litt kjipt at folk svarer på så gamle poster... Skjønner ikke hvordan man greier å rote dem frem. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg anbefaler at du kjøper Hitman. Her kan du få kjøpt Hitman serien Endret 2. desember 2007 av Klaizer Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Siden dette gamle emnet er dratt frem, kan jeg vel like godt spør her. Har store problemer med Blood Money på maskina mi. Er en helt ny maskin (1 måned gammel), som komplett har bygd. Den er absolutt bra nok til å kjøre blood money, men hver gang jeg prøver å åpne spillet, så kommer feilmeldingen "Blood money svarer ikke". Har Vista home premium, og hardware ser dere her. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har kun Hitman Codename 47. Greit spill, men ble fort lei og det begynte å bli kjedelig. Men kjøpte det for en billig penge på QXL. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Maskinen er sikkert bra nok, men Vista...? Er ikke første gang Vista har vist seg å være et stort problem. Selv likte jeg Hitman serien, for all del. Det er bra spillbarhet, interessant historie (tror jeg, har ikke funnet så mye historie å skrive om. Men "alle" sier jo den er bra, så...) Jeg bare synes resten ble for kjedelig. Selv foretrekker jeg en sammenheng mellom brettene, og skal jeg kverke noen vil jeg gjerne vite hvorfor. Men for all del, Hitman er et bra spill. Dessuten kan man jo bare prøve en demo først. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Maskinen er sikkert bra nok, men Vista...? Er ikke første gang Vista har vist seg å være et stort problem. Selv likte jeg Hitman serien, for all del. Det er bra spillbarhet, interessant historie (tror jeg, har ikke funnet så mye historie å skrive om. Men "alle" sier jo den er bra, så...) Jeg bare synes resten ble for kjedelig. Selv foretrekker jeg en sammenheng mellom brettene, og skal jeg kverke noen vil jeg gjerne vite hvorfor. Men for all del, Hitman er et bra spill. Dessuten kan man jo bare prøve en demo først. Det er jo en ganske sterk historie i tillegg til oppdragene i alle hitman spillene, så der tar du nok feil. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Mulig det er en bra historie der et sted, men jeg fant den ikke. Først drep ham der, deretter skifte til en helt annen by og drep han der i stedet. Så til en helt annen by og drep ham der. Joda, sikkert en historie der et sted. (ikke at jeg fulgte noe særlig med, da.) Lenke til kommentar
Killarfromspace Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Thecrow, det er vist deg som ikke har fulgt med. Hitman gir deg sprut orgasme. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Enda en grunn til å ikke spille det. Vil helst ikke ha sprutorgasme på grunn av en annen mann... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Blood money er det beste spillet i en veldig god spill serie Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Enda en grunn til å ikke spille det. Vil helst ikke ha sprutorgasme på grunn av en annen mann... Du antyder at du får ufrivillige sprutorgasmer av menn? Lenke til kommentar
Killarfromspace Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 PWNT!! Uansett. Du kan ikke stoppe orgasmen i og nå deg Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tipper jeg også skaffer meg det snart Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Siden dette gamle emnet er dratt frem, kan jeg vel like godt spør her. Har store problemer med Blood Money på maskina mi. Er en helt ny maskin (1 måned gammel), som komplett har bygd. Den er absolutt bra nok til å kjøre blood money, men hver gang jeg prøver å åpne spillet, så kommer feilmeldingen "Blood money svarer ikke". Har Vista home premium, og hardware ser dere her. Høyereklikk og kjør spillet som administrator. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ikke nødvendig å bumpe en 3 år gammel tråd. Postene er slettet og tråden får dø i fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg