TST Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Atari melder at PC-versjonen av bilspillet Test Drive Unlimited er utsatt til februar 2007. Les mer Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Noen som vet om dette spillet får støtte for Logitech G25 (PC-versjonen)? Hvis det får det skal jeg definetly ha meg dette spillet når det kommer! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 En liten rettelse. Det finnes bare en versjon av G25-rattet so fungerer både på PC og PS2. Og ja, spillet får nok støtte for rattet. Om det vil støtte funksjoner som H-gir, clutching og andre ting vet jeg ikke. Kanskje en av skribentene til Gamer.no vet noe? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Test Drive er kansje ikke verdens beste bilspill,men denne versjonen virker bra utifra det jeg har lest på forumet.Skal laste ned demo om den kommer,da vet jeg om den er vært pengene... Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 F*** i h******, dette var jo ikke det jeg hadde håpet på. Får håpe det blir bra når det kommer da... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 F*** i h******, dette var jo ikke det jeg hadde håpet på. Får håpe det blir bra når det kommer da... 7066085[/snapback] Buy a 360, and stop waiting! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 F*** i h******, dette var jo ikke det jeg hadde håpet på. Får håpe det blir bra når det kommer da... 7066085[/snapback] Buy a 360, and stop waiting! 7067059[/snapback] Det er jo en grunn til at de har utsatt det, de forbedrer det! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Tusenvis av spillere ? Er dette sant eller er det samme bullshitten som vi fikk til Xbox360 ? Der kunne man se 7 spillere online max noe som resulterte i random spillere som dukket opp. Dette ødela hele spillet for meg da øya ikke føltes online overhodet Hvis PC versjonen greier å gjøre hele øya online noe jeg tviler så ville det knust alle konkurrenter. Men jeg har mine tvil.... Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Eden har klart å få clutch og den manuelle girboksen til å fungere på Logitech G-25 rattet i følge kilder på de offisielle forumene deres. Er så møkk forbanna pga utsettelsen jeg, har gått å gledet meg som en tulling nå i det siste så kommer dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg