rontonic Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hei. Oppgraderte fra et GF4MX-440 (OEM) kort til MSI Ti4200, men jeg er litt skuffet over TV-ut på mitt nye kort. På MX trengte jeg ikke sette ned desktopen til 1024*768 og jeg behøvde heller ikke maximize media playeren for å få fullscreen på TVen. Dessuten har jeg stygge sorte kanter på TV bildet nå. Er det driverne? Jeg kjører nå de som fulgte med MSI Ti4200 128MB kortet. Noen som har peiling / erfaring? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 har samme kort bare med 64 ram funker fint med 41.03 driverne :| Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Det er vel et driverproblem ja Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Takk for svar. Prøvde 41.03 driverne, men da ble TV bildet helt borte, dvs jeg så desktopen og sånt men "innholdet" i mediaplayeren var tomt når jeg spilte av film... :sad: Akkurat kjøpt kortet så jeg tror jeg sender det tilbake. Går for et POV kort nå tror jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå