Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Du trenger ikke å "equippe" den øksa. Du trenger bare å ha den i lomma di. Så går du bort til en slik jernåre, og trykker på venstre musetast. Jeg husker ikke helt hvem som lærte meg det, men jeg tror da en erfaren smed skal kunne lære deg det. Se etter en "can you teach me something about mining?"-lignende setning eller noe sånn. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Du trenger ikke å "equippe" den øksa. Du trenger bare å ha den i lomma di. Så går du bort til en slik jernåre, og trykker på venstre musetast. Jeg husker ikke helt hvem som lærte meg det, men jeg tror da en erfaren smed skal kunne lære deg det. Se etter en "can you teach me something about mining?"-lignende setning eller noe sånn. 7072670[/snapback] Har ikke prøvd mining enda, men jeg lærte "Prospect" av smeden i Reddock (han du redder fra orkene på gården, Kliff tror jeg han heter). Jeg mener det er ferdigheten som skal til. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Prospecting er definitivt det du bør lære. Det var ordet, vøtt. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Finner ikke denne Reddock saken, en av de første questene, skal vel møte en Xarah fyr tror jeg. Tips? Let rundt hele skogen med 10fps, ikke akkurat morsomt 7072667[/snapback] Detaljert forklaring følger Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Gorn vil lede deg til Reddock hvis du spør han (Gorn finner du i Ardea, landsbyen du starter i). Men hvis du ikke fulgte innledningen slavisk, bør du snakke med alle de som har navn i Ardea, og så må du snakke med Lester ved båthusene nedenfor landsbyen (ut og ned til venstre). Når du har gjort det, så går du tilbake til Ardea og snakker med de tre som sitter rundt bålet til høyre. De vil sende deg til han som står ved det bordet med bøker og litt forskjellig på, og når du har snakket med han så snakker du med Gorn igjen. Tror det er dette siste steget du ikke har gjort enda, Gorn vil i alle fall lede deg til Reddock. Skulle det feile (Gorn er blitt bort eller noe sånt), så legg ut av landsbyen i vest-sør-vest-retning langs åskammen, det er ikke så veldig langt ifra Ardea. Etterhvert finner du til en stor steintrapp (den er skjult av trær og buskas) og ned der er Reddock. Men før du gjør alt dette, sørg for å ta deg en runde i landsbyen og stjel alt du kommer over og tøm orkelikene for våpen og annet snacks. Nærmest alle er døde, så ingen vil klage over at du rapper tingene. Plukk med deg alt du finner og selg det når du kommer til Reddock (i alle fall våpnene du ikke har bruk for). Du trenger pengene. Når du kommer tilbake til Ardea etter å ha vært i Reddock vil du ikke ha den samme muligheten lenger. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Snabben: Har du Collector's Edition? Da råder jeg deg til å sjekke ut tøykartet. Der er Reddock, Okara og lignende steder, som ikke finnes på in-game kartet, markert. Endret 15. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har fått beskjed om å finne og prate med Lester. Jeg finner ham men alt som skjer er at han sier "maybe later" og andre random kommentarer. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har fått beskjed om å finne og prate med Lester. Jeg finner ham men alt som skjer er at han sier "maybe later" og andre random kommentarer. Noen som vet hva jeg skal gjøre? 7073665[/snapback] Hehe, alt du trenger å gjøre er å vente litt. Når han sitter ved bålet eller går rundt kan du snakke med han igjen. Opplevde det samme, han satt på en trestubbebenk og ville ikke snakke med meg. Et halvt minutt senere var alt i orden, da hadde han satt seg på huk ved bålet. Lenke til kommentar
Crankykid Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Et lite spørsmål til Hvordan bytter jeg piler? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Et lite spørsmål til Hvordan bytter jeg piler? 7073796[/snapback] Enklest om du legger pilene i quickbaren nederst. Når du så har tatt fram buen, så velger du pilene du ønsker å bruke. Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 hehe nei er ikkje knekt Men er noe feil med DLL fil når eg instalerer det... skal tilbake til Elkjøp og få nytt på mandag. 7070702[/snapback] Hvilken DLL? 99,9% av gangene en DLL fil mangler for et spill så er det en DirectX dll. Det er meget usansynlig at du har fått en plate med feil. Prøv å installer DirectX fra Gothic 3 plata. Er 99,53% sikker på at DLL trøblet ditt vil forsvinne som en fjert i stiv kuling da. Lenke til kommentar
Fred Myklebust Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvordan styrter jeg orkene i Montera? Jeg kan snakke med Orce sjefen i byen (>75% rep), og vet jeg kan lokke han ut og drepe han ved å banke noen av orcene utenfor tronerommet hans. Problemet er at dersom jeg dreper han, får jeg ikke noe hjelp av rebellene, rebel-spionen i varehuset står bare og henger. Alle slavene blir slaktet relativt enkelt av orcene. Er det noen jeg må snakke med for å få koordinert et angrep? Eller kan man ikke unngå at slavene blir slaktet? Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvor er den siste Bundles of weapons i cape dun,? har funnet en ved lighthouse og i lageret, hvor er den siste.? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Fable: Du finner to slike bunter hvor orkene har satt opp et lite bål i nærheten av Reddock. ztorkthrower: Jeg har ikke styrtet Montera enda, og jeg tror ikke du skal gjøre det med det første. Opprørerne vil først og fremst ta tilbake Cape Dun og de andre kystlinje-landsbyene. Lenke til kommentar
Fred Myklebust Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 ztorkthrower: Jeg har ikke styrtet Montera enda, og jeg tror ikke du skal gjøre det med det første. Opprørerne vil først og fremst ta tilbake Cape Dun og de andre kystlinje-landsbyene. 7074940[/snapback] Har allerede tatt over Cape Dun. Hvilke andre kystlinje-landsbyer bør jeg ta over? Jeg har gjort stort sett alle questene rundt Montera (bondegårdene og hjulpet rebellene) og blitt oppfordret av spionen i byen til å drepe orke-bossen og hans lakeier. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Tja, Gotha er jo ikke akkurat noen kystby, men om du drar dit, så finner du Gorn i fangenskap. Befri han, og dra sammen med han for å befri Gotha fra zombiene, skjelettene og den store stygge demonen. Etterpå blir han din "kampkamerat", så du kan dra han med deg til å kjempe sammen med deg (bare ikke få han drept). Da kan du jo bruke han for å hjelpe deg å ta orkene i nedre Gotha og en del andre småsteder. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Sliter litt med å få tatt Montera selv, har 69% loyality og finner ingen flere ting jeg kan gjøre rundt der så jeg får kommet meg inn til bossen. Like før jeg høgger ned allt og alle. Endret 15. oktober 2006 av PantZman Lenke til kommentar
baltie Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Fable: Du finner to slike bunter hvor orkene har satt opp et lite bål i nærheten av Reddock. 7074940[/snapback] Men hvis man allerede har "brukt opp" de to for å løse oppdraget i Reddock? Har selv funnet de to, samt de tre på den gården hvor smeden var og de ga jeg til Norris i Reddock. Og så har jeg funnet den i lageret i Cape Dun (og nå vet jeg om den ved fyrtårnet).. Finnes det en tredje relativt lett tilgjengelig i nærheten av Cape Dun/Reddock/Ardea? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Finner ikke denne Reddock saken, en av de første questene, skal vel møte en Xarah fyr tror jeg. Tips? Let rundt hele skogen med 10fps, ikke akkurat morsomt 7072667[/snapback] Detaljert forklaring følger Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Gorn vil lede deg til Reddock hvis du spør han (Gorn finner du i Ardea, landsbyen du starter i). Men hvis du ikke fulgte innledningen slavisk, bør du snakke med alle de som har navn i Ardea, og så må du snakke med Lester ved båthusene nedenfor landsbyen (ut og ned til venstre). Når du har gjort det, så går du tilbake til Ardea og snakker med de tre som sitter rundt bålet til høyre. De vil sende deg til han som står ved det bordet med bøker og litt forskjellig på, og når du har snakket med han så snakker du med Gorn igjen. Tror det er dette siste steget du ikke har gjort enda, Gorn vil i alle fall lede deg til Reddock. Skulle det feile (Gorn er blitt bort eller noe sånt), så legg ut av landsbyen i vest-sør-vest-retning langs åskammen, det er ikke så veldig langt ifra Ardea. Etterhvert finner du til en stor steintrapp (den er skjult av trær og buskas) og ned der er Reddock. Men før du gjør alt dette, sørg for å ta deg en runde i landsbyen og stjel alt du kommer over og tøm orkelikene for våpen og annet snacks. Nærmest alle er døde, så ingen vil klage over at du rapper tingene. Plukk med deg alt du finner og selg det når du kommer til Reddock (i alle fall våpnene du ikke har bruk for). Du trenger pengene. Når du kommer tilbake til Ardea etter å ha vært i Reddock vil du ikke ha den samme muligheten lenger. 7073441[/snapback] Takker, fant det nuh Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Fable: Du finner to slike bunter hvor orkene har satt opp et lite bål i nærheten av Reddock. 7074940[/snapback] Men hvis man allerede har "brukt opp" de to for å løse oppdraget i Reddock? Har selv funnet de to, samt de tre på den gården hvor smeden var og de ga jeg til Norris i Reddock. Og så har jeg funnet den i lageret i Cape Dun (og nå vet jeg om den ved fyrtårnet).. Finnes det en tredje relativt lett tilgjengelig i nærheten av Cape Dun/Reddock/Ardea? 7075276[/snapback] Tja, du finner bunter med våpen mange steder. Jeg var i ei hule med noen banditter et eller annet sted i går, og da fant jeg to-tre bunter. Det er vel bare å legge akkurat det oppdraget til side, og gjøre andre oppdrag, så kommer du over buntene etter hvert. EDIT: Sliter litt med å få tatt Montera selv, har 69% loyality og finner ingen flere ting jeg kan gjøre rundt der så jeg får kommet meg inn til bossen. Like før jeg høgger ned allt og alle. 7075256[/snapback] Har du kjempet i arenaen da? Montera er vel den byen hvor det foregår en utgraving? I såfall: Du vet at det går an å gjøre en del oppdrag rundt Montera, på gården like ved, og ved møllen et lite stykke bortover veien? Endret 15. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har du kjempet i arenaen da? Montera er vel den byen hvor det foregår en utgraving? I såfall: Du vet at det går an å gjøre en del oppdrag rundt Montera, på gården like ved, og ved møllen et lite stykke bortover veien? 7075450[/snapback] Har gjort allt jeg kan finne. Mangler sikkert 1 quest for å få komme inn til orc leadern. Nettopp kommet hjem fra jobb nå. får se om jeg får det til iløpet av kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg