Crankykid Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei Trenger litt hjelp i starten her. Jeg skal snakke med "rebel leader", men finner han ikke. Er han i den byen, husker ikke hva den heter, eller er han et annet sted? Takker for svar Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hvordan i ** får man minet ore? Må man til spesialplasser? Har vært i noen gruver rundt de 3 første byene, men finner ingen plasser jeg kan få tak i ore. :/ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Du har lært deg kunsten da!? Lenke til kommentar
Stomperud Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei Trenger litt hjelp i starten her. Jeg skal snakke med "rebel leader", men finner han ikke. Er han i den byen, husker ikke hva den heter, eller er han et annet sted? Takker for svar 7069919[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Snakk med de du kom med til byen, husker ikke navnet helt, muligens var det Gorn.. denne fører deg til Rebel-campen (som er en grotte inne i skogen utenfor byen) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Noen her som har Mail Adressen til Dem som har laget spillet? Suport mailen. 7069901[/snapback] Tviler på at utvikler-teamet svarer på mails. Det er som oftest spillutgiverne som tar seg av support. I dette tilfellet er det JoWood. Bare å søke opp på google etter "JoWood support mail" eller noe sånn. Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hvordan i ** får man minet ore? Må man til spesialplasser? Har vært i noen gruver rundt de 3 første byene, men finner ingen plasser jeg kan få tak i ore. :/ 7070111[/snapback] Viss du har lært deg de på u ha en pickaxe og reise til f.eks Okara, der er de noen steiner som stikker ut av den grotta du er inne i, u kan bare begynde hogge på di... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Som Razer sier, så må du først lære deg det. Det finnes mange som kan gjøre det. Du kan ikke bare hugge i en hvilken som helst fjellvegg. Du må finne "Iron Vein". De er på en måte litt mørkere steiner som står ut av fjellveggen. De er lette å se. Så går du bare inntil dem og trykker på venstre musetast. Husk å ha med deg ei pick-axe i lomma da. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg sliter litt i oppdraget der man sammen med paladinen skal befri Cape Dun fra orkene. Det som skjer er at jeg får masse folk på meg og dør med en gang. :S Noen tips? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Har du snakket med møkk-skraperen? Han er jo med opprørerne. Få han til å bli klar med sine menn, så går du inn til orkesjefen. Si til han at du skal drepe han. Da blir han lite glad, og trekker sverdet sitt. Så slakter du han. (slapp av, orkene utenfor merker det ikke). Eventuelt kan du jo ta han ut i søvne, om du har lært "murder". Så går du opp til ridderen, og får han til å begynne å slosse. Han løper ut av huset og kjemper som en villmann, mens du holder deg inne. Pass på at du lokker fiendene inn en og en om mulig, og ta dem gradvis ut. Av og til tar du deg en health-potion om du blir skadet. Så lagrer du bare, og løper ut og kjemper deg videre nedover landsbyen. Kluet er å ta ut fiender som han ridder-fyren holder på å slosse med. Da får du gradvis tatt ut fiendene uten å ta skade selv. Endret 14. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Mitt Gothic 3 spill var vist fucka :/ må vente helt til mandag for nytt! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hva legger du i "føkka"? Er platen brukket elns? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 hehe nei er ikkje knekt Men er noe feil med DLL fil når eg instalerer det... skal tilbake til Elkjøp og få nytt på mandag. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ja det høres ut som en feilproduksjon. Du har krav på å få den erstattet eller byttet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) jepp tenkte meg at det var feil med spillet. måtte eg ta akuratt det spillet!! Endret 14. oktober 2006 av gas Lenke til kommentar
StianBak Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 hehe nei er ikkje knekt Men er noe feil med DLL fil når eg instalerer det... skal tilbake til Elkjøp og få nytt på mandag. 7070702[/snapback] hmm... jeg fikk også en slik dll feil når jeg prøvde å kjøre spillet første gang etter installasjon.. men jeg prøvde å installere det på nytt og da funket det... merklige greier Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Da har det skjedd noe feil mens du installerte spillet. Lenke til kommentar
The Big Thing Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 hehe nei er ikkje knekt Men er noe feil med DLL fil når eg instalerer det... skal tilbake til Elkjøp og få nytt på mandag. 7070702[/snapback] Har du lagt inn service pack 2 da? ble en feil med en dll fil når jeg prøvde å legge det unn uten den. Men etter jeg lasten ned service pack 2 funken alt som fjell! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) hehe nei er ikkje knekt Men er noe feil med DLL fil når eg instalerer det... skal tilbake til Elkjøp og få nytt på mandag. 7070702[/snapback] Har du lagt inn service pack 2 da? ble en feil med en dll fil når jeg prøvde å legge det unn uten den. Men etter jeg lasten ned service pack 2 funken alt som fjell! 7070954[/snapback] Instalerte det nå instalere Gothic 3 på ny nå og håper det funker EDIT: Funka vist ikkje nå heller :/ Nå er eg veldig sur på Elkjøp Endret 14. oktober 2006 av gas Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Som Razer sier, så må du først lære deg det. Det finnes mange som kan gjøre det. Du kan ikke bare hugge i en hvilken som helst fjellvegg. Du må finne "Iron Vein". De er på en måte litt mørkere steiner som står ut av fjellveggen. De er lette å se. Så går du bare inntil dem og trykker på venstre musetast. Husk å ha med deg ei pick-axe i lomma da. 7070613[/snapback] Hm... Altså, jeg får aldri equippa pick-axen. Hvor lærer jeg mining? Trodde jeg hadde det, har noe bonus-smith-prospecting skill i allefall... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Finner ikke denne Reddock saken, en av de første questene, skal vel møte en Xarah fyr tror jeg. Tips? Let rundt hele skogen med 10fps, ikke akkurat morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg