Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!

Anbefalte innlegg

1. Jeg vet ikke om det er mulig å sage, men det har ikke noe formål, nei.

2. Det får være opp til deg. All erfaring er god erfaring. Du kan jo bare lagre da, så prøver du deg. Går det ikke, utsetter du det bare litt.

3. Dette har blitt besvart veldig kort tilbake i tråden, med et bilde som viser hvem du skal finne, og hvor du finner dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1) Er det noen funksjon i å sage?

2) Når det gjelder å "Liberate Montera" .. er det bare å hakke løs på Varek? Burde jeg dra til Vengard først? Noen forhåndsregler jeg bør ta?

Takk, takk! :)

7127240[/snapback]

1) Vet ikke.

2) Akkurat det skal du være veldig forsiktig med! Leste på et annet forum at når du har frigjort tre byer blir orkene automatisk fiendtlige. Om du vil få fullført mest mulig av spillet kan du altså ikke frigjøre mer enn tre byer før nærmere slutten. Det kan være så realistisk som det vil, men jeg synes fremdeles det er tåpskap! Det fjerner jo muligheten for å velge og følge en bestemt faction. Ekstra frustrert blir jeg når det finnes bugs som gjør at en "korrekt" frigjøring av Trelis er umulig. :realmad:

Edit: Feil i quote.

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar
Dette er allerede svart på flere ganger tidligere i tråden. Bruk søkfunksjonen før du spør. Spesielt om det er noe som sannsynligvis er spurt, og svart på før.

"Trykk "C" og trykk på ikonene der for å se hva som kreves."

7133263[/snapback]

Shanks :)

Søkefunksjonen ja, hehhhe.. Må lære meg å bruke den ja.

Lenke til kommentar

Mener at det skal være minst 2 passasjer (om ikke flere) til Nordmar, en som er kontrollert av Orc'ene (Faring) og en som ligger nordøst for rebelleiren nord for Sildren... (Det er en i Prison Camp som viser deg veien dit). Du kan lære LW I, II og III hos Wolf Clan. Har ikke vært i Varant enda...

Endret av xm8
Lenke til kommentar
Mener at det skal være 2 passasjer til Nordmar, en som er kontrollert av Orc'ene (Faring) og en som ligger nordøst for rebelleiren nord for Sildren... (Det er en i Prison Camp som viser deg veien dit). Du kan lære LW I, II og III hos Wolf Clan. Har ikke vært i Varant enda...

7133492[/snapback]

Jeg mener det hvertfall er 3 passasjer.. :yes:

btw: kjøpte meg ny bue i går "The Nimrod" :D til 30k, trenger 220 i huntingskill for og bruke den.. og den har missile damage på 110 :) regner med at villsvina går ned på 1 pil nå..hehe... Men egentilg så er det lenge siden jeg var plaga med de... :whistle:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Sitter fast og fast... jeg sitter fast fordi jeg ikke får bestemt meg! :)

Altså, hva synes dere som har gått hunter-veien? Er dette en god vei å velge? Har hatt planer om å være en slags fighter, men det blir jo litt kjedelig i lengden, og det dropper usannsynlig lite spennende av våpen og slikt her synes jeg. Og jeg bruker jo egentlig bue like mye pga beast fra helvete!

Har brukt LP på de tre første "swordsman" skillsa, men det kan jo være kjekt å ha uansett om man blir hunter, eller? Hjelp en nølende! :roll:

Lenke til kommentar

Okey, kan noen være så snill å fortelle meg hvor den siste ancsestor steinen er? Den man skal finne til graven som er helt sør på kartet man får over gravene?

Den er jo ingen plass å finne og jeg har drept alle orkene rundt der og personen som var utfor graven er død. Tingen er at dette gjorde jeg for en lang tid siden og nå har alle de folka forsvunne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...