Gunfreak Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du starter vel med 200 life energy, du må finne en innos eller beliar statue og knele ved denne og der kan du gi litt gull og LP for å få HP, mana, enduarance og lignende. Angående drepe folk/bli drept: Var sånn i de forrige gothic spilla også, hvis du angriper noen som IKKE er fiendlig mot deg så dreper du dem ikke (med mindre du bruker killing move på dem) og vice versa. 7126895[/snapback] hvor er nærmeste staute fra reddock Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Uff de bugda i spillet begynner å irritere meg verre ... Jeg hadde klart å skrape sammen 170k gull, og etter jeg og makkeren fra Nemora hadde hogd ned det som var å hogge ned i Trelis klikka det for hele spillet. Makkeren min døde under kampens hete, og når alt liv var borte utenom en Paladin uten magi og noen slaver, kom amkkeren til makkeren fra Nemora og anklaget meg for mord :O Jeg fikk altså ikke tatt over Trelis Men det som verre er, er at etter jeg gikk videre til Geldern og startet å knuse noen hoder i arenaen så fikk jeg ikke loadet den nye save-en min (Fra Geldern). Noen som har noen forslag til en mulig løsning på dette. Hvis ikke så får jeg vel bare starte en save som var 4 dager tidligere 7125399[/snapback] Hadde nettopp samme problemet, bare at makkeren min døde ikke. Jeg ble likevel anklaget for mord - av begge to! Min "løsning" var å banke begge i svime til de ikke anklaget meg for noe. Gi meg en liten time, så kan jeg fortelle deg om byen blir fullt med folk igjen. Edit: Da har jeg prøvd å sove til neste morgen fire ganger, men det er fremdeles ingen forandrin i Trelis. Begge rebelgutta står med sverdet fremme, klare til å sloss. Jeg gir rett og slett faen i dette, og løper inn til ørken Endret 22. oktober 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 er det noen som vet hvor "Find xardas" shamanen jeg må prate med er? sliter med å finne han. Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har litt lyst å samarbeide med orkene...er det dumt hvis jeg begynner å rydde unna rebelcamps? Vil jeg ikke gå glipp av mange quests og godt utstyr som folkene der selger? Uansett så vil jeg vel gå glipp av quests når jeg begynner å rydde montera for orcs, vil jeg ikke? Hva anbefaler dere? Litt usikker på hva jeg skal gjøre, virker som et så stort valg. Har ikke klart å bestemme meg så har bare flydd rundt i skogen og utforsket alt av grotter og plasser jeg kommer over i timesvis. Merker raskt at spillet ikke er så stort som man først trodde. Lette etter stray wolfs (leter fremdeles, finner de faen ikke!) og før jeg visste ordet av det hadde jeg vasa meg halvveis over verdenskartet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) er det noen som vet hvor "Find xardas" shamanen jeg må prate med er? sliter med å finne han. 7127567[/snapback] Xardas er ingen shaman, men magikeren som står i ledtog med orkene. Du trenger ikke stresse med denne questen, da veldig mange andre sub quests leder deg i riktig retning likevel. Etter hvert får du noen tips om hvor han har gjort av seg. Endret 22. oktober 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Rahaan Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du starter vel med 200 life energy, du må finne en innos eller beliar statue og knele ved denne og der kan du gi litt gull og LP for å få HP, mana, enduarance og lignende. Angående drepe folk/bli drept: Var sånn i de forrige gothic spilla også, hvis du angriper noen som IKKE er fiendlig mot deg så dreper du dem ikke (med mindre du bruker killing move på dem) og vice versa. 7126895[/snapback] hvor er nærmeste staute fra reddock 7127546[/snapback] Er en innos statue i Reddock Ellers er det en ved kap dun (beliar) og en i ardea (innos) Lenke til kommentar
araziel Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hm. Noen som har gjort "Another man for Nemora" questen?Fant dette på et tysk forum: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): der kerl heißt karlen oder so... auf jedenfall iergenwas mit k.müsst iergendwo ein stück in östlicher richtung an nem lagerfeuer sitzen. Menneh, finner ingen øst for Nemora som heter Karlen. 7123813[/snapback] Jeg gjorde den i går. Du finner han på en haug til høyre for dalen inn til ørkenen. Han sitter ved et bål. Samme person som gir deg questen om å drepe "Kurt". Kanskje du eller noen andre kan fortelle meg hvor jeg finner "Snorting Beasts"? Finner bare noen Krokodiller og Snappers i nord. 7124269[/snapback] Danke! tror folk må lære seg himmelretningene litt bedre, er vel mere sørøst det. Så du hadde funnet de beistene så du trenger vel ikke forklaring en gang til Lenke til kommentar
MurphY- Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ser mange sliter med "Irmak's halberd". Den er:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): inne hytta til en av fiskerene, på veggen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Aha! Jeg så den henge der, men jeg så ikke noe navn. Kanskje det bare var at jeg ikke sjekka godt nok da. Det lå en fisker der og sov da jeg kom, og jeg vekket han, så jeg kunne ikke rappet den. Får snike meg inn dit innen de kommende dagene da. Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 sliter med å finne king rhobar i vengard, sett i throne room, men der er han ikke :/. Noen som vet hvor jeg kan finne han? flere npcer som forteller meg å snakke med han. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hm. Noen som har gjort "Another man for Nemora" questen?Fant dette på et tysk forum: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): der kerl heißt karlen oder so... auf jedenfall iergenwas mit k.müsst iergendwo ein stück in östlicher richtung an nem lagerfeuer sitzen. Menneh, finner ingen øst for Nemora som heter Karlen. 7123813[/snapback] Jeg gjorde den i går. Du finner han på en haug til høyre for dalen inn til ørkenen. Han sitter ved et bål. Samme person som gir deg questen om å drepe "Kurt". Kanskje du eller noen andre kan fortelle meg hvor jeg finner "Snorting Beasts"? Finner bare noen Krokodiller og Snappers i nord. 7124269[/snapback] Danke! tror folk må lære seg himmelretningene litt bedre, er vel mere sørøst det. Så du hadde funnet de beistene så du trenger vel ikke forklaring en gang til 7128452[/snapback] Finner han fortsatt ikke. Kan noen gi gode directions på akkurat hvor han holder til? Har lett rundt hele elva helt ned til passet, vært oppå fjellet på passet. Drept Kurt og de folka. Løpt gjennom minecrawlerhula. Ja. Vært stort sett overalt der. WHEEERE? Hvor er han i forhold til f.eks de første to bålene med banditter, kurt eller evt. det hashishin teltet? EDIT: fant. utenfor passet, rett vest for en tom nedbrent farm, oppå en klippe. Endret 22. oktober 2006 av araziel Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Et lite tips ang frigjøring av byer og litt annen viktig info, satt i spoiler just in case. Vær forsiktig med å drepe NPCer og frigjøre byer i begynnelsen av spillet da hovedquesten faktisk kan bli broken! Gothic III er et realistisk spill, så det man gjør har konsekvenser, noe som er positivt, men - sammen med dårlig design på enkelte områder så kan man faktisk ødelegge for seg selv slik at man ikke kan gjøre hovedquesten senere uten å måtte ty til cheats / debug mode. Dersom man blir fiende med en faction "for tidlig" så går man glipp av mye av spillet, så det er anbefalt å besøke alle steder før man begynner å slakte ned for fote. Ang poison, så bruker man poison med et poison sverd ved å holde left click, og så holde right click. Endret 23. oktober 2006 av Frosten Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 er det noen som vet hvor "Find xardas" shamanen jeg må prate med er? 7127567[/snapback] Første som svarte noe fornuftig var orc-sjefen i Montera. Han sa at han har bygd seg et tårn, men jeg (en Morra) får aldri vite hvor. Neste tips var fra orc-shamanen utenfor Gotha. Han svarte at tårnet hans er høyt oppe i snølagte fjell i øst. Noe mer har jeg ikke fått vite enda. Kanskje fordi jeg har for lav reputasjon hos orcene (5). Jeg spiller mage, så jeg trenger Ancient Knowledge. Derfor kan jeg ikke gå og bare drepe alle i Reddock, fordi eneste mage som jeg kjenner sitter der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) når er det man skal begynne å figjøre byer, er på lvl 13 og føler jeg ikke har kommet langt i selve hoved questen, har liksom bare loka rundt, ingen av questene jeg gjør ser ut til å ha noe serlig mening. Endret 23. oktober 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Xardas skal, etter det jeg har hørt av flere forskjellige folk både i Myrtana og Nordmar, befinne seg ganske langt nord i Nordmar, i et tårn. Gunfreak: Hvar det et spørsmål inni der? Endret 23. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 ja, skulle liksom være det, når skal man begynne å frigjøre byer? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ah. Det kan man da gjøre når som helst. Jeg tok over Cape Dun i en ganske tidlig lvl (sikkert rundt 10 eller 15), og hadde ikke så alt for store problemer med det. Hadde selvsagt hjelp av en veldig god paladin (Wenzel). Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 ja, skulle liksom være det, når skal man begynne å frigjøre byer? 7132469[/snapback] Du fikk vel beskjed om å gå til Reddock for å hjelpe rebels i begynnelsen? Hvis du snakket med Javier der, fikk du beskjed om å finne en rebel-spion i Cape Dun. Og hvis du snakker med alle der borte, innrømmer også en av dem at han er en spion. Han gir deg en quest eller to for å forberede til en revolusjon, og så setter dere bare i gang. Jeg vet ikke om det er mulig å bare slakte alle orcene i Cape Dun uten hjelp fra rebels, men det virker mer fornuftig å gjøre alt "etter planen". Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 1) Er det noen funksjon i å sage? 2) Når det gjelder å "Liberate Montera" .. er det bare å hakke løs på Varek? Burde jeg dra til Vengard først? Noen forhåndsregler jeg bør ta? 3) Klarer ikke helt å fullføre questen hvor jeg skal finne alle sammen som vil støtte Okara!? Vet ikke hvem jeg mangler.. Har fått med et par jegere, og en mage, vet jeg.. Takk, takk! 7127240[/snapback] bumper denne litt jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg