Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!

Anbefalte innlegg

Mitt spørsmål:

Jeg dør, og så?

Jeg faller, så kommer The End og så bare ligger jeg der, starter jeg ikke i noen by eller noe slikt??  :dontgetit:

7126410[/snapback]

Er du død, så er du død.. ikke så mye å få gjort med det..

7126427[/snapback]

Så jeg må enten loade eller starte på nytt?? :hrm:

Men av og til så fyller livet seg opp selv og så røyser han seg oppigjen men ikke alltid...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm. Noen som har gjort "Another man for Nemora" questen?

Fant dette på et tysk forum:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

der kerl heißt karlen oder so... auf jedenfall iergenwas mit k.

müsst iergendwo ein stück in östlicher richtung an nem lagerfeuer sitzen.

Menneh, finner ingen øst for Nemora som heter Karlen.

7123813[/snapback]

Jeg gjorde den i går. Du finner han på en haug til høyre for dalen inn til ørkenen. Han sitter ved et bål. Samme person som gir deg questen om å drepe "Kurt". Kanskje du eller noen andre kan fortelle meg hvor jeg finner "Snorting Beasts"? Finner bare noen Krokodiller og Snappers i nord.

7124269[/snapback]

Snorting beats tror jeg er de T-Rex dyra som vanligvis bare heter "Monster". De er rett ovenfor rebel campen.. mener det er retning Nord.. skal være 3 stk av dem der.

7126365[/snapback]

Jo, jeg fant de en stund etter min siste post. Vil si de er mer vest enn nord. :hrm:

Edit: Leif.

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar

Hei igjen folkens.

Jeg sliter skikkelig med å få 75% i Montera. Jeg har snakka med alle folka om Marik, men får ingen completed på den. Jeg finner heller ikke Dominik's farm. Han skylder visst noen penger. Jeg er på 73% nå og har leita i hele dag.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Japp... må loade ja..

De gangene er vel i arenaen, da reglene sier at det ikke er lov med dødelig utfall.. !?

7126467[/snapback]

Nei, jeg har "våknet" opp igen ute i verden med, et par ganger, og det selv etter "The End" men kan det vere ne bug eller?

7126495[/snapback]

Blir du drept av Orc'er eller Mennesker dør du, ellers så blir du bare slått ut. Det er det samme når du skal befri byene, har du ikke fått orderen når du setter i gang så slår du bare ut folk midlertidig slik at du må spidde dem for og drepe dem. Har du fått beskjed så kan du bare hakke løs for da dreper du dem med en gang... (Det står noe om dette, løst, i manualen)

Endret av xm8
Lenke til kommentar
Japp... må loade ja..

De gangene er vel i arenaen, da reglene sier at det ikke er lov med dødelig utfall.. !?

7126467[/snapback]

Nei, jeg har "våknet" opp igen ute i verden med, et par ganger, og det selv etter "The End" men kan det vere ne bug eller?

7126495[/snapback]

Blir du drept av Orc'er eller Mennesker, dør du. ellers så blir du bare slått ut. Det er det samme når du skal befri byene, har du ikke fått orderen når du setter i gang så slår du bare ut folk midlertidig slik at du spidde dem for og drepe dem, har du fått beskjed så kan du bare hakke løs for da dreper du dem med en gang...

7126720[/snapback]

Min oppfatning er at Orcer, Bandits og Animals/Beasts dreper deg. Mens du derimot mot rebels bare blir slått ut. Kan dette ha noe gjøre med hvilken "faction" du velger å være på lag med?

Lenke til kommentar

Du starter vel med 200 life energy, du må finne en innos eller beliar statue og knele ved denne og der kan du gi litt gull og LP for å få HP, mana, enduarance og lignende.

Angående drepe folk/bli drept: Var sånn i de forrige gothic spilla også, hvis du angriper noen som IKKE er fiendlig mot deg så dreper du dem ikke (med mindre du bruker killing move på dem) og vice versa.

Endret av XercuZ
Lenke til kommentar

1) Er det noen funksjon i å sage?

2) Når det gjelder å "Liberate Montera" .. er det bare å hakke løs på Varek? Burde jeg dra til Vengard først? Noen forhåndsregler jeg bør ta?

3) Klarer ikke helt å fullføre questen hvor jeg skal finne alle sammen som vil støtte Okara!? Vet ikke hvem jeg mangler.. Har fått med et par jegere, og en mage, vet jeg..

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar
SirEatsalot: Det samme skjedde med meg i Trelis.. jeg lurte bort en Ogre til å rydde bort halvparten av orkene før jeg satte igang med dreping selv.. men Ogre'en klarte å rydde vekk kompisen min også.. Etterpå kom makkeren hans og anklaga meg for mord.. meen jeg fikk ihvertfall tatt over byen.

(Ikke at det hjalp meg noe da 1 uke med intens spilling gikk i dass senere når hele gamet ble føkka pga sinte orks og manglende main quest personer.. så nå har jeg begynt påny og er veeldig forsiktig med hvem og hva jeg dreper)

Heldigvis for meg så hadde jeg en save hvor jeg faktisk hadde kommet ganske langt; rydda et par byer og fått tak i two sword skill osv.

Det er bare så synd at noe sånt skjer, det ødlegger litt spillefølelsen. Tror jeg venter en stund med å besøke Trelis nå :p

Lenke til kommentar
Ehh..

Hva er nord, sør, øst og vest på kompasset? :dontgetit:

7127343[/snapback]

Slik jeg har forstått det er i hvert fall Øst venstre og Vest høyre (Det virket i hvert fall slik på det ene questet jeg fikk)... helt merkelig :S

En annen måte å skjekke hvor du er på og i hvilken retning du ser er å bruke et map (Der er det i alle fall slik som Frostbitten forklarer) ;)

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...