Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!

Anbefalte innlegg

Lurer på det samme. Er jo mange folk som selger kart, men har ikke giddet å bruke penger på det enda. Hadde vært kjekt hvis man hadde fått en mer detaljert oversikt over ting (gruver/rebel camps etc.) på det område man kjøpte de nye kartene i. Eller iallefall hvis alt av gruver o.l hadde blitt oppført på kartet etterhvert som man hadde besøkt de....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det finnes noe annet enn kartet som viser hele verdenen. Personlig synes jeg det er greit at det er slik. Myrtana er ingen barnehage *host*i motsetning til Oblivion*hark*. Jeg synes verdenen skal oppleves, ikke leses. Da må man gå ut der og finne ting, ikke bruke "fast-travel" og alskens juks.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Hva trenger jeg for å lære meg shield parry? Altså, hvor mye strenght eller noe. Jeg prøver å lære meg skillen men vet ikke hva jeg trenger.

7120078[/snapback]

Husker ikke helt .. 130? 150?, eller noe.. Det står nå i oversikten din.. i en av menyene.. Husker ikke default -tast, da jeg har forandret på alle..

Lenke til kommentar
Tror ikke det finnes noe annet enn kartet som viser hele verdenen. Personlig synes jeg det er greit at det er slik. Myrtana er ingen barnehage *host*i motsetning til Oblivion*hark*. Jeg synes verdenen skal oppleves, ikke leses. Da må man gå ut der og finne ting, ikke bruke "fast-travel" og alskens juks.

7119853[/snapback]

... men teleport stones er tillatt? :innocent:

Et annet spørsmål, dual wield, noen som vet hvor jeg kan trene vanlig? Vet at master er i den byen man må ha masse rep for å komme inn i, men har lest på det offisielle forumet at det skulle være trenere i Mora sul eller noe i den duren. Noen som vet hvem det er, evt andre enkle måter å finne disse på?

Lenke til kommentar

7119853[/snapback]

... men teleport stones er tillatt? :innocent:

7121389[/snapback]

Teleport-stones er greie å ha når du skal fra den ene verdenen til den andre, men disse virker bittelitt som juks også, ja. Jeg bruker dem stort sett aldri, med mindre jeg skal lange distanser, og har gransket hver centimeter mellom byene jeg drar fra/til.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg skal finne 15 sånne "wheat" sekker på en gård. Finner kun 10 av dem, men hvor er resten? Blir gal av å lete snart..  :hrm:

7121651[/snapback]

Samme spurte jeg om.. det er noen tyver rundt om kring.. les en side bak, eller noe.. står godt forklart av Hr. Jenssen..

Lenke til kommentar

Dup (og alle andre, egentlig): Prøv å LESE litt i tråden da! Vi andre som svarer begynner å bli lei av å skrive det samme om og om igjen i all evighet. Folk skal få lov til å spørre om hjelp, gud bevares, det er kjempefint, men når man må svare på de samme spørsmålene flere ganger, hver dag, da blir man litt lei, så gidder man til slutt ikke å hjelpe.

Du kan se bittelitt tilbake i tråden, så får du en del hint. Noen "grain thieves" har tatt en del sekker. De holder seg et lite stykke fra gården, langs en fjellvegg (med en godt skjult huleåpning).

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jeg fant 5 bokser med lampeolje da jeg gjorde et rydd-en-hule-for-bandtter-quest for orkene i Cape Dun, men disse kassene var ikke en del av det. Siden de virker veldig quest-relatert og siden ingen vil kjøpe de hører de kanskje til et quest? Noen som vet hvor man finner dette questet og hvem som deler det ut?

Lenke til kommentar
Jeg fant 5 bokser med lampeolje da jeg gjorde et rydd-en-hule-for-bandtter-quest for orkene i Cape Dun, men disse kassene var ikke en del av det. Siden de virker veldig quest-relatert og siden ingen vil kjøpe de hører de kanskje til et quest? Noen som vet hvor man finner dette questet og hvem som deler det ut?

7121897[/snapback]

Jada, de er til en quest du får litt utafor veien fra Cape Dun til (husker ikke navnet) den første byen. Du finner han ca halvveis der hvor mange veier krysser hverandre.

Det jeg klarte å komme på i farta. Håper det hjelper :)

Lenke til kommentar

7121897[/snapback]

Jada, de er til en quest du får litt utafor veien fra Cape Dun til (husker ikke navnet) den første byen. Du finner han ca halvveis der hvor mange veier krysser hverandre.

Det jeg klarte å komme på i farta. Håper det hjelper :)

7121952[/snapback]

Fin-fint. Var redd en quest-giver var bugget. Takk så mye. ^^,

Lenke til kommentar
Dup (og alle andre, egentlig): Prøv å LESE litt i tråden da! Vi andre som svarer begynner å bli lei av å skrive det samme om og om igjen i all evighet. Folk skal få lov til å spørre om hjelp, gud bevares, det er kjempefint, men når man må svare på de samme spørsmålene flere ganger, hver dag, da blir man litt lei, så gidder man til slutt ikke å hjelpe.

Du kan se bittelitt tilbake i tråden, så får du en del hint. Noen "grain thieves" har tatt en del sekker. De holder seg et lite stykke fra gården, langs en fjellvegg (med en godt skjult huleåpning).

7121670[/snapback]

Slapp av da mann! Skjønner frustrasjonen din, men jeg hadde lest tråden (dette gjør jeg så og si alltid når jeg stiller spørsmål i forum!), og jeg fant svaret ditt, men jeg fant de tingene fortsatt ikke!! (jeg innser at jeg burde nevnt at jeg hadde lest det som var skrevet tidligere...) Derfor spurte jeg på nytt! Så det så..

Problemet var at jeg ikke hadde snakket med "sjefen" i den ene gården. Når jeg fikk questet av han ble det straks litt enklere! ;)

Lenke til kommentar

Dual Wield trainer finner du i Ben Sala. Du trenger ikke opparbeide noe reputation for å få trent heller.. men vær obs på at det er mange zombier rundt byen (ikke allverdens vanskelig, men "mummy" må du passe deg for!)

Han trener bare det første nivået av dual wielding.. aner ikke hvor du får master, men mener å ha lest en plass at det er dual wield trainer i Ishtar også.

Endret av teutonic
Lenke til kommentar
Dual Wield trainer finner du i Ben Sala. Du trenger ikke opparbeide noe reputation for å få trent heller.. men vær obs på at det er mange zombier rundt byen (ikke allverdens vanskelig, men "mummy" må du passe deg for!)

Han trener bare det første nivået av dual wielding.. aner ikke hvor du får master, men mener å ha lest en plass at det er dual wield trainer i Ishtar også.

7122678[/snapback]

Ok takker, får komme meg dit da. Ja det er en i Ishtar, han er visst master - men da må man ha rep med slave hunters (og ikke bare byen). Tar sin tid å få opparbeidet dette :)

Ang søk - det er en veldig hendig liten funksjon på bunnen av hver eneste tråd som heter "søk i denne tråden" - skriv inn nøkkelordene her (feks grain thieves, dual wield i mitt tilfelle, eller teleport, etc). For det første slipper man at andre folk poster unødige svar tilbake som "les nå i tråden for f... det står jo", og for det andre får man kanskje svar på det man lurte på litt fortere :)

post-4131-1161473536_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...