Gå til innhold

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!


Anbefalte innlegg

Gunfreak: Jeg råder deg til å bytte til Broadsword. Enhver dmg mer et våpen gir, er verd å bytte for. Du skader ikke bare 50 eller 60dmg, vet du vel. Du skader jo 50 eller 60 dmg kombinert med hvor sterk du er, hvor høy sverd/øksegrad du er i, etc.

 

EDIT: Broadswords må du forresten ALLTID plukke opp når du ser dem. Du får flere tusen gull for dem hos kjøpmennene. :)

7116951[/snapback]

 

Regner med at du mener "Bastardsword" (4800 gull) og ikke "Broadsword" (225 gull, hvis jeg ikke husker helt feil?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okok, jeg er i Cape Dun og skal drepe noen Hungry Wolves som eter alle slavene. Men når jeg har drept alle i området får jeg ikke fullført questen. Har lett overalt rundt byen. Er questen bugget eller er det et secret stash med Hungry Wolves jeg ikke kjenner til?

7117670[/snapback]

 

Mest sansynlig en flokk med ulver du ikke har funnet enda. Måtte lete litt før jeg fant den siste flokken jeg også. ;)

7117789[/snapback]

Får lete litt til da. Men er det andre steder enn den passasjen inn til Cape Dun hvor jeg skal finne Hungry Wolves?

Lenke til kommentar
Han ble med på frigjøringen, ikke sant? For du fant ham i "fengselet" ved arenaen?

Jeg vet ikke hvor han da kan befinne seg da, hvis du faktisk har kikket rundt om kring i hele byen? Mulig jeg traff han ved gaten??.. jeg vet i hvert fall at du får en quest om å finne sverdet hans, og den har jeg tatt, og når jeg kom tilbake for å levere den, så sto han rundt det bålet som er ved starten av den bakken som går opp til arenaen, der de har hengt opp folk i stolper og slikt..

7117718[/snapback]

 

Ok, takk. Jeg får kikke litt rundt der, men jeg tror han er forsvunnet.

Lenke til kommentar
nå har jeg leta gjennom hele reddock, moterea, aere og cape dun, og finner ingen weapons trainer, vil ha lage weapons I og II

7118724[/snapback]

Morris heter han i Reddock... han er nede i hula.. Men, det er ikke alle weapon-trainere som kan lære deg ALT innenfor det gitte området, tror jeg..

 

 

Jeg vil lære 2 -sword fighting.. men finner ingen som kan lære meg det..

Lenke til kommentar
han kan ikke trene large weapons, alle jeg møter trener bare i det samme, og ingen trener i large weapons

7118886[/snapback]

hmm.. nei.. kanskje du må pelle deg til en av de hutti-heita -byene for få det til!?

 

For, jeg finner heller ingen som kan trene meg i det jeg vil ha.. :(

Lenke til kommentar
Gunfreak: Jeg råder deg til å bytte til Broadsword. Enhver dmg mer et våpen gir, er verd å bytte for. Du skader ikke bare 50 eller 60dmg, vet du vel. Du skader jo 50 eller 60 dmg kombinert med hvor sterk du er, hvor høy sverd/øksegrad du er i, etc.

 

EDIT: Broadswords må du forresten ALLTID plukke opp når du ser dem. Du får flere tusen gull for dem hos kjøpmennene. :)

7116951[/snapback]

 

Regner med at du mener "Bastardsword" (4800 gull) og ikke "Broadsword" (225 gull, hvis jeg ikke husker helt feil?)

7117867[/snapback]

 

Jeg blandet nok, ja. Jeg mente at han måtte plukke opp alle bastard swords. Det er jo de man tjener penger på. :)

Lenke til kommentar
har over 12k nå, og lurer på om jeg skal spare opp til paladin armor, men så er det dette med Large weapons trainer som jeg faen meg ikke finner så jeg bør kanskje spare til det

7119157[/snapback]

Lurt litt på dette jeg også.. Jeg har ca 50k + nå, men jeg raser fortsatt rundt i den 1000-kroners leather-saken min.. Er kanskje litt redd at når jeg går inn i en "friendly" Orc'e by, så får jeg ikke gjort questene mine.. !?

 

Large Weapons må du vel til Nordmar og Dual Weilding må du vel til Varant tror jeg...

7119170[/snapback]

Okei, ..takker! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...