Gunfreak Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 fikk et Broadsword etter jeg vant en turnering i en arena, bare 2 kamper så å kalle de en turnering bli litt teit, men jeg lurer på om det er vits å bytte ut det sverdet jeg har med broadsword, bruker enda sverdet jeg begynner med, broadsword har 60 damige mens det jeg har er 50, men har orc slayer tingen, jeg antar jeg kan bytte til det gamme sverdet når jeg ser en orc, men vil jeg i det hele tatt merke noe forskjell på 50 og 60 i damige Lenke til kommentar
dup Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Et lite spørsmål: Er den eneste muligheten for å åpne kister (jernkister osv..) å lære seg lockpicking som en Thief? Er jo kjipt å bruke så mye learining points bare for å lære seg dette, når jeg skal være "fighter"?! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ditt valg Du kan åpne de enkleste, eller bruke scrolls of open lock på de vanskeligere. Om du investerer 25 LP i open difficult locks (20 LP -> 30 i thievery + 5 LP for skill), er det absolutt ikke det dummeste du kunne ha gjort.. Mye bra i kister Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Gunfreak: Jeg råder deg til å bytte til Broadsword. Enhver dmg mer et våpen gir, er verd å bytte for. Du skader ikke bare 50 eller 60dmg, vet du vel. Du skader jo 50 eller 60 dmg kombinert med hvor sterk du er, hvor høy sverd/øksegrad du er i, etc. EDIT: Broadswords må du forresten ALLTID plukke opp når du ser dem. Du får flere tusen gull for dem hos kjøpmennene. Endret 21. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 takker for tipset, har fremdeles ikke funnet noen som trener large weapon og large weapon II, må man være master i sword først man kan trenene large weapons? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 1) jeg har plukket en haug av sopp og blomster, men ikke solgt noen av dem.. Vet ikke om jeg får bruk for dem i noe potions, eller noe.. Er det noen spesielle jeg bør samle på? 2) Jeg skal finne 15 sekker med "grain weat"(?) i en går utenfor Montera(?). Fant bare 10. Det skal være tyver som har tatt resten, tror jeg.. Hvor finner jeg disse? 3) Mulig å slå av kompass og status-barene, slik at jeg kan få tatt penere screenshots? Takker Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) 1. -Healing Plants er alltid viktige å ta vare på. Jeg har fått flere oppdrag hvor jeg skal samle ti stykker av dem. Dessuten gir de veldig mye HP pr. plante. -Boozeberry trenger du for å lage sprit. Du trenger faktisk 10 stykker for hver drink. Etter hvert får du et oppdrag hvor du skal gi folkene den Nordmar-spriten, og den er vanskelig å finne. Da er det greit å lage drinkene selv (du må vel ha tre eller fire drinker totalt). -Husker ikke helt hva planten heter, men du finner den ingen andre steder enn på elvebanker. En mage trenger den, sør for Montera (han som blir støttet av rangerne). -Goblin Berry, Dragon Root og noen andre planter er veldig gode å ha. De gjør at man får mer strength, hunting skill, osv. De gir bare +1 i hver skill, pr plante, men jeg regner med at det skal gå an å lage drinker med dem, som gjør at du får mer fra hver plante. -King's Sorrel er veldig vanskelig å finne, og det finnes få av den. Husker ikke helt hva den gjør, men du får sikkert et oppdrag om å finne en slik. 2. Du finner tyvene i skogen et lite stykke unna. Bare vandre rundt i en stor radius med gården som midtpunkt, så finner du dem. De holder seg inntil en fjellvegg, hvor det er en huleinngang (inne i hula finner du mange stygge skapninger). Stedet de holder seg på er litt "lukket", både av fjellveggen på den ene siden, og av noen små hauger på den andre siden, så til tross for at 3. Trykk på CTRL en gang. Vet dog ikke helt om du fjerner hele interface'n av å gjøre dette, men du fjerner i allefall en del. Ved å trykke CTRL igjen, kommer den opp igjen. EDIT: Angående 1: Du får generelt sett lite for hver plante om du selger dem, så det er ganske liten vits i å gjøre det. Da er det bedre å bare ta vare på dem, i tilfelle du trenger dem til et oppdrag. De tar jo ikke opp noe plass. Endret 21. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tusen takk for utfyllende svar, Hr. Jenssen! Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 fikk et Broadsword etter jeg vant en turnering i en arena, bare 2 kamper så å kalle de en turnering bli litt teit, men jeg lurer på om det er vits å bytte ut det sverdet jeg har med broadsword, bruker enda sverdet jeg begynner med, broadsword har 60 damige mens det jeg har er 50, men har orc slayer tingen, jeg antar jeg kan bytte til det gamme sverdet når jeg ser en orc, men vil jeg i det hele tatt merke noe forskjell på 50 og 60 i damige 7115043[/snapback] Skaff deg flamesword 100dmg fra smith'en i Ardea (noname), det gjør 100dmg og spillet mer playable. Det lag'er til spillet enda mer, men sparer deg for endel stunlock da kampene blir fortere over. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hvor får jeg tak i pelt'er til Jens? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hvor får jeg tak i pelt'er til Jens? 7117408[/snapback] Let rundt i og rett utenfor Cape Dun, de ligger rundt omkring. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Heisann! Jeg har akkurat frigjort Cape Dun, og vært i Reddock for å si ifra om det. Problemet er at jeg ikke finner Wenzel (Paladinen som hjelper til i Cape Dun) noe sted. Questen hans er fortsatt aktiv, og uten han blir den vel ikke ferdig? Og jeg har heller ikke fått noen clues om hva jeg bør gjøre videre... Kan noen hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Hvor får jeg tak i pelt'er til Jens? 7117408[/snapback] Let rundt i og rett utenfor Cape Dun, de ligger rundt omkring. 7117420[/snapback] Takk! :-) Mens jeg er igang... Jeg har klarert ut eastern passage for rebels'ene.. alikevel fikk jeg ikke "mission complete" og Joey later som ingen ting.. Er dette en bug? Edit: regner med at det er lizardene og goblinsene i hulen det er snakk om og ikke veien helt fra til byen ... (?) Edit: Jeg fant den siste til slutt. Det var en minecrawler som hadde klatret opp på toppen av fjellet over utgangen, og satt seg fast der. Dette er nok en bug. Jeg fikk forresten smith til rebels questen på nytt også.. selv om denne er fulført. Edit: det ga seg etter å ha ha fullført den for andre gang.. Endret 25. oktober 2006 av maanemann Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Okok, jeg er i Cape Dun og skal drepe noen Hungry Wolves som eter alle slavene. Men når jeg har drept alle i området får jeg ikke fullført questen. Har lett overalt rundt byen. Er questen bugget eller er det et secret stash med Hungry Wolves jeg ikke kjenner til? Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg trenger hjelp med level up systemet. jeg er nå 5 level, men jeg har fortsatt bare 100 strengt så jeg får ikke upgrada til "level 2" blades. er det noe jeg ikke skjønner her eller hva? hvordan får jeg upgrada ting? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Heisann! Jeg har akkurat frigjort Cape Dun, og vært i Reddock for å si ifra om det. Problemet er at jeg ikke finner Wenzel (Paladinen som hjelper til i Cape Dun) noe sted. Questen hans er fortsatt aktiv, og uten han blir den vel ikke ferdig? Og jeg har heller ikke fått noen clues om hva jeg bør gjøre videre... Kan noen hjelpe meg litt? 7117555[/snapback] Han ble med på frigjøringen, ikke sant? For du fant ham i "fengselet" ved arenaen? Jeg vet ikke hvor han da kan befinne seg da, hvis du faktisk har kikket rundt om kring i hele byen? Mulig jeg traff han ved gaten??.. jeg vet i hvert fall at du får en quest om å finne sverdet hans, og den har jeg tatt, og når jeg kom tilbake for å levere den, så sto han rundt det bålet som er ved starten av den bakken som går opp til arenaen, der de har hengt opp folk i stolper og slikt.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg trenger hjelp med level up systemet. jeg er nå 5 level, men jeg har fortsatt bare 100 strengt så jeg får ikke upgrada til "level 2" blades. er det noe jeg ikke skjønner her eller hva? hvordan får jeg upgrada ting? 7117694[/snapback] Du må finne en weapon-trainer, eller en fighter-trainer.. og da må du betale ca 5 levelpoints, plus noe gull, slik at du får økt styrken din.. Du får 5 levelpoints per level du øker.. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg trenger hjelp med level up systemet. jeg er nå 5 level, men jeg har fortsatt bare 100 strengt så jeg får ikke upgrada til "level 2" blades. er det noe jeg ikke skjønner her eller hva? hvordan får jeg upgrada ting? 7117694[/snapback] Du må finne en weapon-trainer, eller en fighter-trainer.. og da må du betale ca 5 levelpoints, plus noe gull, slik at du får økt styrken din.. Du får 5 levelpoints per level du øker.. 7117726[/snapback] Hvor finner jeg han? fortest mulig altså Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Okok, jeg er i Cape Dun og skal drepe noen Hungry Wolves som eter alle slavene. Men når jeg har drept alle i området får jeg ikke fullført questen. Har lett overalt rundt byen. Er questen bugget eller er det et secret stash med Hungry Wolves jeg ikke kjenner til? 7117670[/snapback] Mest sansynlig en flokk med ulver du ikke har funnet enda. Måtte lete litt før jeg fant den siste flokken jeg også. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Er som regel en i hver by.. i Reddok er det i hvert fall en.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg