Simon Aldra Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Sikker, pålitelig, komfortabel bil med "fartsoverskudd". Leilighet. Ny Desktop og Laptop. 40" LCD-TV. Surround. Laseroperasjon av øynene for å få 20/20 så jeg kan avtjene verneplikten. Spare. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Les overskriften. Hva hadde du gjort for 10 millioner. Foreksempel kastrert seg. IKKE HVA DU HAR KJØPT! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 det kan tolkes 2 veier... skriv heller "hva hadde du gjort for å få 10 millioner" Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Tolkes nok veldig lett som "hva hadde du gjort med 10 millioner?", ja. Hadde spist snus. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Står jo 'for', så jeg skjønner ikke at folk har problemer med å forstå at trådstarter her er ute etter galninger som gjør hva som helst for penger. Jeg for min del ville ikke gjort all verden. Mye, men ikke hva som helst. Endret 16. oktober 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå