Wayshot Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Starta du en egen bruker bare for å si dette? Han har redigert meldingen. Opprinnelig stod det noe slikt som "Jeg bumper denne tråden fordi jeg må si fra om en liten ting: På min Internet-forbindelse endres IP'en ofte, men for en liten stund siden hadde jeg akkurat den IP'en (127.0.0.1)." Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg hacka 127.0.0.1!!!! Sendte masse dritt inn der!!! Men localhost-mannen, HAN er 1337 han!! 1.5 timer etterpå så lå all dritten innpå filserveren min!! (1337 my ass) Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Vanvittig kult og lese dette her, selv om jeg ikke kanskje skjønner en dr*tt... :razz: Men men 127.0.0.1= de filene på din egen pc og de andre filene som ligger lokalt på webserveren din. (Litt dårlig forklart men...) Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 (L)(K)Sossen(K)(L): Du har hacket megFake: hæ? Å menn så bra. *tørke tårer* Lenke til kommentar
Josten Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 OMFG! h4N v4r 1337 haXX0r 2k azz. Sl3TTer s|II 3g3N f1|M4pP3. ROFL!!!!!!1 Lenke til kommentar
jif-universal Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hallo... Dere har jo ikke noe peil på hva dere skal gjøre. Det er jo bare å sende en mail til [email protected] og skrive om at en fra 127.0.0.1 har hacket maskinen din. Jeg tror det er en syyk Kevin Mitnick #2 som har den addressen og ISP'en din kjenner sikkert til det og vil ha mer bevis mot han. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 53rv3s j00 r1gh7 d1ckh34d h4x0r1ng 1s f0r f4gg0t5 : Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 53rv3s j00 r1gh7 d1ckh34d h4x0r1ng 1s f0r f4gg0t5 : Å HERREGUD!!! Få dere et liv folk. Jeg HATER sånt språk Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Dette er jo ikke noe.. Det værste er at han mente det. (L)(K)Sossen(K)(L): http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=64698&start=0 Fake: hvem er du? (L)(K)Sossen(K)(L): Sundelin Fake: fra ocshoot? Fake: beklager. spiller litt ao nå. så jeg er litt opptatt med å ikke tenke.. (L)(K)Sossen(K)(L): Du har hacket meg Fake: hæ? (L)(K)Sossen(K)(L): http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=64698&start=0 (L)(K)Sossen(K)(L): Les det Fake: lol Fake: mener du det seriøst? (L)(K)Sossen(K)(L): Ja Fake: hvor gammel er du? (L)(K)Sossen(K)(L): 13 Fake: og du tror jeg har hacket deg? (L)(K)Sossen(K)(L): JA Fake: jeg vil anbefale deg å politianmelde det... Fake: og i samme slengen.. les litt om hva den ipn er for noe.. (L)(K)Sossen(K)(L): 127.0.0.1 Fake: og ? (L)(K)Sossen(K)(L): Den IP hadde jeg for en stund siden! Fake: og så? Fake: er det mitt problem? (L)(K)Sossen(K)(L): Du sa at du hadde hacket den (L)(K)Sossen(K)(L): Please ikke del det ut på forskjellige forum Fake: jo.. (L)(K)Sossen(K)(L): jo? Fake: ja herrregud.. er jo griselett ip å hacke.. (L)(K)Sossen(K)(L): Hva skal man gjøre? Fake: prøv å skriv dette.. 127.0.0.1 (L)(K)Sossen(K)(L): Eller hvor får man lastet ned decoder? Fake: du mener ikke dette seriøst? (L)(K)Sossen(K)(L): Ikke sant du bruker decoder? Fake: jeg bruker mine 1337-skillz.. Fake: jeg hacker i binærkoding.. (L)(K)Sossen(K)(L): Seriøst? Fake: 001010110101.. Fake: jupp.. Fake: er lettest å komme seg inn da.. (L)(K)Sossen(K)(L): Hvor gammel er du? Fake: 25 Fake: har drevet med binærhacking i.. 10 år nå.. Fake: enkelte ganger er det lettere å bruke voicehacking.. hvor jeg later som om jeg er en isp.. men da må jeg først bruke binærhacking for å komme meg inn.. (L)(K)Sossen(K)(L): Kan du vise meg hvordan man hacker? Fake: nope.. (L)(K)Sossen(K)(L): Giude? (L)(K)Sossen(K)(L): Guide* Fake: er ikke noe man må lære seg.. det er noe man må føle.. Fake: man VET når man kan hacke.. våkna bare en morgen, og kunne kommunisere med datamskiner i binær.. var ganske sykt. (L)(K)Sossen(K)(L): Man kan jo bruke decoder Fake: det er for n00bs.. (L)(K)Sossen(K)(L): Ok, jeg er n00b Fake: spør på forumet.. Fake: hva slags ip er det.. (L)(K)Sossen(K)(L): Hva da? Fake: spør på forumet om 127.0.0.1... (L)(K)Sossen(K)(L): Jeg er egentlig banna Fake: høhøhøhø.. du.. 127.0.0.1 er ikke en egentlig ip.. det er en loopback-ip for sjekk av bl.annet nettverkskort.. Fake: ALLE har den ipn.. (L)(K)Sossen(K)(L): Ok Fake: du kan TRU denne loggen skal legges ut.. (L)(K)Sossen(K)(L): Min? Fake: ja, denne samtalen.. (L)(K)Sossen(K)(L): Ok (L)(K)Sossen(K)(L): Greit for meg Fake: denne skal nok ut på www ja.. for dett er det dummeste jeg har hørt.. (L)(K)Sossen(K)(L): Ok, bare legg den ut du (L)(K)Sossen(K)(L): Ok, ikke gidd (L)(K)Sossen(K)(L): a (L)(K)Sossen(K)(L): Bare ikke si at det er meg (L)(K)Sossen(K)(L): Er du der? Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hehehehehhehehehehehehe så bra! Lenke til kommentar
eab Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 han 127.0.0.1 kis'n har jaevlig bra linje da! Gikk sinnsykt fort å laste ned fra han! Dessuten hadde han dritmange filmer og spill Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Fake er en morsom fyr han. Bare synd at det er så få personer som virkelig skjønner det. (Få personer på et visst sted). Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 han 127.0.0.1 kis'n har jaevlig bra linje da! Gikk sinnsykt fort å laste ned fra han! Dessuten hadde han dritmange filmer og spill Han hadde bare gamle ting da. Jeg hadde nesten alt fra før. Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Når jeg pinget 127.0.0.1 fikk jeg 0ms det var bra :? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hah, jeg kjenner jo han sundelin fyren =P Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 hei. jeg prøvde å hacke meg inn på forskjellige ip'er. og klarte det, etter mye styr og leven klarte jeg å hacke meg inn på 127.0.0.1 og som den 1337 haxx0rn jeg er, så tenkte jeg å kødde litt med den personen. så jeg sletta windowskatalogen hans. men når jeg restarta maskina så virka ikke MIN maskin lenger. hva har skjedd? får bare masse rare feilmeldinger! Du sletta kansje din egen katalog Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 hei. jeg prøvde å hacke meg inn på forskjellige ip'er. og klarte det, etter mye styr og leven klarte jeg å hacke meg inn på 127.0.0.1 og som den 1337 haxx0rn jeg er, så tenkte jeg å kødde litt med den personen. så jeg sletta windowskatalogen hans. men når jeg restarta maskina så virka ikke MIN maskin lenger. hva har skjedd? får bare masse rare feilmeldinger! Du sletta kansje din egen katalog eeeeeeeeh.. enda en som ikke skjønte spøken til Espen F? LOL Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 hei. jeg prøvde å hacke meg inn på forskjellige ip'er. og klarte det, etter mye styr og leven klarte jeg å hacke meg inn på 127.0.0.1 og som den 1337 haxx0rn jeg er, så tenkte jeg å kødde litt med den personen. så jeg sletta windowskatalogen hans. men når jeg restarta maskina så virka ikke MIN maskin lenger. hva har skjedd? får bare masse rare feilmeldinger! Du sletta kansje din egen katalog :o YOU TAKE THE CAKE MAN! Du er vel kanskje "(L)(K)Sossen(K)(L)" bak et nytt nick? *FLIRE FLIRE FLIRE* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå