Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Spill stopper opp og lyden looper!

Anbefalte innlegg

Hei hei, fikk tips om å poste problemet mitt her siden det visstnok er mye flinke folk her. Setter stor pris på all hjelp jeg kan få!

Ok, først pc opsettet mitt:

Amd 64 prosessor 2,6 ghz

1 gig med ram

Asus hovedkort

Ati Radeon X1300 series skjermkort

Lydkort vet jeg ikke helt..

(hvis infoen er for dårlig her kan jeg få sjekket det ut og postet det senere)

Ok, problemet mitt er som følger: Har ikke hatt noen problemer med pcen i det hele tatt før jeg byttet skjermkort, etter det startet faenskapen (hadde et geforce 6200 før) merket det først når jeg spillte Call of Duty 2, spillet gikk glatt det en stund, men så plutselig stopper det opp i et sekund eller to, og lyden 'looper', etter dette går det tilbake til å kjøre normalt, dette skjer hvert 3 minutt omtrent og kanskje spesielt i scener det skjer ekstra mye og rett før (en eksplosjon fks)

prøvde en del andre spill og det er det samme problemet i de, i noen spill merker jeg det bedre enn i andre (San Andreas=ille, Fable=ikke like ille) til og med emulator spill har dette problemet, SNES roms funker fks verre enn alt annet, det hopper og stopper og oppfører seg generelt helt jævlig.. et unntak er nintendo64 spill, de kjører helt strålende... har oppdatert det som er av drivere. Har også kjørt direct x diagnostisk verktøy, alt er visst som det skal.

Noen som har noen forslag til hva dette er og hva jeg kan gjøe med det? setter som sagt stor pris på all hjelp jeg kan få.

Endret av T_Skywalker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...