aklla Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg skal lage en power-presentasjon, som linker til ett excel-dokument som blir endret daglig, dette skal bli oppdatert i powerpoint automatisk, hvordan gjør jeg dette?? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hva med å bruke en hyperkobling ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 nope, skal f.eks ha en graf fra excel inn i powerpoint, som skal oppdateres hver gang den blir endret.. jeg jobber med saken selv også, jobber for harde livet med å få det til Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Kommer du noen vei med å sette regnearket (eller et lite regneark linket opp mot originalfila) inn i en slide ? Insert - Object - Create from file, ... HTH. beste hilsen Harald Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 tror jeg har funnet svaret... er bare å kopiere det det det du skal ha, bytte til powerpoint, velge "Lim inn utvalg" på redigere. og velge "lim inn kobling" der... er ikke jeg som har problemet, så jeg er ikke 100% sikker på at det er riktig, jobber på helpdesk Lenke til kommentar
ravika Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Du kan skjekke guiden på denne siden: http://www.agentjim.com/MVP/linkgraph.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå