Gjest Slettet+987123487 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hele WindowsXP fryser etter ca. 30sec etter jeg har innstallert Skjermkort drivere for RADEON 9800XT, har prøvd driverene fra www.ati.com og www.omegadrivers.net. Har formatert uten hell. Funker fint etter jeg har gått inn i xp med sikkerhetsmodus og uinnstalert driverene (utenom at jeg ikke har drivere^^) Noen som vet hva som er galt og hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hele WindowsXP fryser etter ca. 30sec etter jeg har innstallert Skjermkort drivere for RADEON 9800XT, har prøvd driverene fra www.ati.com og www.omegadrivers.net.Har formatert uten hell. Funker fint etter jeg har gått inn i xp med sikkerhetsmodus og uinnstalert driverene (utenom at jeg ikke har drivere^^) Noen som vet hva som er galt og hva jeg kan gjøre? 7060977[/snapback] Prøv og last ned en litt eldre driver.. Jeg har også hat noen problemer med nyeste driver på mitt x700 pro.. men så la jeg inn ati 6.7 driveren igjen og da fungerte det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå