St3ff3n Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei. kjøpte en samsung d500 hos siba sin nettbutikk for halvannet år siden, konge mobil helt til det ble feil på den. Når jeg kontaktet Siba angående feilen på mobilen, og om hvordan servicen på mobilen var. Det jeg fikk beskjed om av kundeservice hos forhandleren var at jeg måtte slå opp i gulesider og se om jeg fant en lokal mobilreperatør. Er det noen andre som har dårlig erfaring med den aktuelle forhandleren? Kontaktet samusng direkte rett etter på der jeg fikk opplyst om at det er 2 års garanti på telefonen Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei. kjøpte en samsung d500 hos siba sin nettbutikk for halvannet år siden, konge mobil helt til det ble feil på den. Når jeg kontaktet Siba angående feilen på mobilen, og om hvordan servicen på mobilen var. Det jeg fikk beskjed om av kundeservice hos forhandleren var at jeg måtte slå opp i gulesider og se om jeg fant en lokal mobilreperatør. Er det noen andre som har dårlig erfaring med den aktuelle forhandleren? Kontaktet samusng direkte rett etter på der jeg fikk opplyst om at det er 2 års garanti på telefonen 7060912[/snapback] Du har en garanti på 1 år, mens du har en reklamasjonsrett på 2 eller 3 år mener jeg.. Lenke til kommentar
St3ff3n Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Samsung kjører 2 år på sinde telefoner, fikk i alle fall jeg beskjed om når jeg snakket med dem på telefon Edit: fra hjemme siden dere: Ditt produkt skal repareres og du kommer til å bli henvist til et av våre serviceverksteder. Dersom du ikke har noe serviceverksted der du bor kan du gå til en av SIBA sine butikker hvor du vil få den hjelp du trenger. Dersom du ikke har mulighet til noe av dette ber vi deg ta kontakt med vår kundetjenste. Så servieverkstedet deres er gulesider. Bare et lite tips til andre, kjøper dere der og får problemer med produktet så sørg for å ha katalogen i nærheten Endret 13. oktober 2006 av St3ff3n Lenke til kommentar
jic Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det er ikke 2 år på samsung tlf, jeg fikk problemer med tlf min, og måtte reklamere på det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei. kjøpte en samsung d500 hos siba sin nettbutikk for halvannet år siden, konge mobil helt til det ble feil på den. Når jeg kontaktet Siba angående feilen på mobilen, og om hvordan servicen på mobilen var. Det jeg fikk beskjed om av kundeservice hos forhandleren var at jeg måtte slå opp i gulesider og se om jeg fant en lokal mobilreperatør. Er det noen andre som har dårlig erfaring med den aktuelle forhandleren? Kontaktet samusng direkte rett etter på der jeg fikk opplyst om at det er 2 års garanti på telefonen 7060912[/snapback] Siba er pliktig til å behandle din reklamasjon, og betale deg igjen porto dersom du må sende de telefonen o.l. I tillegg er de pliktig å følge reparasjonen opp slik at den blir foretatt uten at du som kunde må vente urimelig lenge. Og hva slags garanti modellen har er uvesentlig! Han har uansett 2 års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå