Gå til innhold

Siba intrudusere god service


St3ff3n

Anbefalte innlegg

Hei.

 

kjøpte en samsung d500 hos siba sin nettbutikk for halvannet år siden, konge mobil helt til det ble feil på den.

Når jeg kontaktet Siba angående feilen på mobilen, og om hvordan servicen på mobilen var.

 

Det jeg fikk beskjed om av kundeservice hos forhandleren var at jeg måtte slå opp i gulesider og se om jeg fant en lokal mobilreperatør.

Er det noen andre som har dårlig erfaring med den aktuelle forhandleren?

 

Kontaktet samusng direkte rett etter på der jeg fikk opplyst om at det er 2 års garanti på telefonen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

kjøpte en samsung d500 hos siba sin nettbutikk for halvannet år siden, konge mobil helt til det ble feil på den.

Når jeg kontaktet Siba angående feilen på mobilen, og om hvordan servicen på mobilen var.

 

Det jeg fikk beskjed om av kundeservice hos forhandleren var at jeg måtte slå opp i gulesider og se om jeg fant en lokal mobilreperatør.

Er det noen andre som har dårlig erfaring med den aktuelle forhandleren?

 

Kontaktet samusng direkte rett etter på der jeg fikk opplyst om at det er 2 års garanti på telefonen

7060912[/snapback]

 

Du har en garanti på 1 år, mens du har en reklamasjonsrett på 2 eller 3 år mener jeg..

Lenke til kommentar

Samsung kjører 2 år på sinde telefoner, fikk i alle fall jeg beskjed om når jeg snakket med dem på telefon

 

Edit: fra hjemme siden dere: Ditt produkt skal repareres og du kommer til å bli henvist til et av våre serviceverksteder. Dersom du ikke har noe serviceverksted der du bor kan du gå til en av SIBA sine butikker hvor du vil få den hjelp du trenger. Dersom du ikke har mulighet til noe av dette ber vi deg ta kontakt med vår kundetjenste.

 

Så servieverkstedet deres er gulesider.

 

Bare et lite tips til andre, kjøper dere der og får problemer med produktet så sørg for å ha katalogen i nærheten

Endret av St3ff3n
Lenke til kommentar
Hei.

 

kjøpte en samsung d500 hos siba sin nettbutikk for halvannet år siden, konge mobil helt til det ble feil på den.

Når jeg kontaktet Siba angående feilen på mobilen, og om hvordan servicen på mobilen var.

 

Det jeg fikk beskjed om av kundeservice hos forhandleren var at jeg måtte slå opp i gulesider og se om jeg fant en lokal mobilreperatør.

Er det noen andre som har dårlig erfaring med den aktuelle forhandleren?

 

Kontaktet samusng direkte rett etter på der jeg fikk opplyst om at det er 2 års garanti på telefonen

7060912[/snapback]

Siba er pliktig til å behandle din reklamasjon, og betale deg igjen porto dersom du må sende de telefonen o.l.

 

I tillegg er de pliktig å følge reparasjonen opp slik at den blir foretatt uten at du som kunde må vente urimelig lenge.

 

Og hva slags garanti modellen har er uvesentlig! Han har uansett 2 års reklamasjonsrett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...