Gå til innhold

Beta: Phantasy Star Universe er ute. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilt det i et par timer nå og er level 6. Spillet er greit nok så langt. Slåssingen er ganske monoton, men det forbedrer seg vel muligens når man får flere triks og spells eller hva man kan få. De 2 bosskampene jeg har vært i så langt var ganske kule. Bare synd at de døde så fort.

Noen som kan forklare kort hva man kan gjøre med alle itemsene man plukker opp som ikke er consumable?

Endret av Dinex
Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hvor man får oppdrag o.l.? Skjønte heller lite etterå ha skippet tutorialen.. :dontgetit:

7064799[/snapback]

De første oppdragene er i 4.etasje i den byen du starter i. Innerst på høyre side hvis du går utifra den trappa du kom opp hvis jeg husker riktig. Gå inn der så kommer du til noe menyer. I menyen der bør du velge "Join Party" så kan du velge et party å joine. Resten skjønner du selv.

Endret av Dinex
Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hvor man får oppdrag o.l.? Skjønte heller lite etterå ha skippet tutorialen.. :dontgetit:

7064799[/snapback]

De første oppdragene er i 4.etasje i den byen du starter i. Innerst på høyre side hvis du går utifra den trappa du kom opp hvis jeg husker riktig. Gå inn der så kommer du til noe menyer. I menyen der bør du velge "Join Party" så kan du velge et party å joine. Resten skjønner du selv.

7065147[/snapback]

Takker og bukker :)

Lenke til kommentar

Fikk ikke muligheten til å teste betaen :(

Leser på diverse forumer at det har fått blandet kritikk. Noen liker det, andre liker det ikke. Hva er det som er bra og dårlig med dette spillet? Har lyst på et online RPG spill til boksen :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Leser på diverse forumer at det har fått blandet kritikk. Noen liker det, andre liker det ikke. Hva er det som er bra og dårlig med dette spillet? Har lyst på et online RPG spill til boksen :)

7074006[/snapback]

og du er villig til å betale 100 kr i måneden?

Lenke til kommentar

7074006[/snapback]

Jeg likte det ikke i hvert fall. Synes gameplayet var trasig, dårlige missions, laber grafikk og teite animasjoner.

Men nå har da jeg også til gode å finne et MMO som jeg faktisk liker :)

Lenke til kommentar

7074006[/snapback]

og du er villig til å betale 100 kr i måneden?

7074029[/snapback]

Ikke faen om jeg er uten å teste det.

Kanskje jeg kjøper om det følger med gratis måned.

Kan jeg selge det igjen om jeg ikke skulle like spillet

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Likte dette spillet jeg. Syntest slossing og det hle var litt mer invlolverende enn f.eks RPG spill som WOW. Så blir nok et kjøp på meg strax dette spillet kommer :)

7074845[/snapback]

Har hørt at det ligner litt på Guild Wars i gameplay

Er det noen andre spill dette kan sammenlignes med?

Lenke til kommentar
Likte dette spillet jeg. Syntest slossing og det hle var litt mer invlolverende enn f.eks RPG spill som WOW. Så blir nok et kjøp på meg strax dette spillet kommer :)

7074845[/snapback]

Har hørt at det ligner litt på Guild Wars i gameplay

Er det noen andre spill dette kan sammenlignes med?

7075104[/snapback]

Njaa, har ikke spilt Guild Wars. Men her er slåssingen noe du gjør selv, man velger altså ikke det man skal drepe, så hakker karakteren løs av seg selv. Man må derimot selv trykke for hvert slag, og man har selvfølgelig forskjellige våpen osv... Med andre ord spilles det som et hack and slash spill, hvor man har 100% kontroll over karakteren :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...