Gå til innhold

Beta: Phantasy Star Universe er ute. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Beta: Phantasy Star Universe

Xbox Live members can now download the beta of ‘Phantasy Star Universe’ from the Xbox Live Marketplace. This free beta is available in all Xbox Live regions except

Hong Kong, Korea, Singapore and Taiwan.

Details from the dashboard:: Thank you for downloading the trial version of Phantasy Star Universe online multiplayer mode. This is a limited time demo which will grant you a temporary GUARDIANS License, which will expire at 12:00AM on Wednesday October 18th (* adjusted for local time). With this demo you will be able to create your own character, form a party of up to six adventurers, and explore the wonders of the Gurhal System along with your fellow Guardians. You are required to have a Xbox Live Gold Membership in order to play this demo. Also due to the test nature of this demo, there will be a limited number of concurrent users who will be allowed to play at any given time. For specific dates and restrictions please check out our website at www.phantasystaruniverse.com.

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grafikken er vel ganske lik som forgjengerne, bare opppusset til 360-nivå, så klart. Startet tydeligvis inne på rommet mitt, og har nå akkurat entret byen, skal skjekke om jeg kan gå rundt og knerte noen monstere snart.

Edit: så laaang toturial ...

Endret av Freezar
Lenke til kommentar

Hoho, da var selve gameplayet prøvd ut. Er nå på et eller annet mission langt ut i hutti heita og spillet er egentlig ganske likt forgjengerme på gameplay. De første monsterne vi møtte hadde alt for mye hp, men det går litt bedre nå etter en levelup. Må nesten stikke, universet kaller"!

Lenke til kommentar

Ettersom jeg har klart å bli disconnecta fra serveren (mens jeg sto i ymse poserende stillinger på en fremmend planet) skal jeg prøve å gi dere som ikke har fått prøvd det (være enten dere ikke klarer å connecte, eller ikke har tilgang til nedlasting) et lite innblikk i hvordan jeg opplevde min lille tur innom dette universet:

Først ble jeg introdusert til mitt eget rom, fikk litt fakta om hvordan man kunne gjøre forskjellige ting gjennom en lang toturial (noe jeg hoppet elegant over) og fikk til slutt lov til å entre denne futuriske byen med frie tøyler. Alt jeg hadde i hodet var selvfølgelig å starte å knerte monstere, så jeg startet fort å løpe rundt denne byen som hadde 4 etasjer. Ettersom jeg ikke hadde fulgt med i toturialen så visste jeg selvfølgelig ikke hvor utgangen til selve monsterknertinga var, men etter litt prøving og feiling så fikk jeg vite at det var i 4. etasje. En morsom ting var at jeg fant en dekor-butikk, noe som sikkert eksisterer for å dekorere sitt eget rom.

Før jeg gikk ut på eventyr så klarte jeg å invite en fyr som uten å nøle aksepterte meg som lagkammerat (hvem sier vel nei takk til svær blå robot?). Og før jeg visste ordet av det så ble jeg slaktet av noen monstere ute på slagmarken. Jeg merket at fyren på laget mitt gnålte noe gjennom microfonen sin, før jeg løp inn i monsterportalen igjen. Denne gangen prøvde jeg å stå litt på avstand og skyte med rifla mi, ettersom det tydeligvis var det han egnet seg til. Etter en god stund med skuddveksling, hvor monsterene ikke så ut til å ta skade, kom en tredjemann inn på vårt lag, hvorfra er ennå ukjent. Men hun hadde i hvert fall noen brukbare sverdangrep som hjalp oss å knerte monstrene betydelig fortere. Etter å ha knertet en horde med enkle monstere kom vi til 2 marksommerkloner som var en god del vannskeligere å knerte. De dukket som regel opp der man sto, noe som resulterte i at jeg og min første lagkamerat (som begge favoriserte rifle) ble tatt ned ganske fort.

Til slutt endte det opp med at jeg døde. Og da jeg ville prøve å utforske den nye planetens by, i form av egosentrisk posering, disconnectet jeg fra serveren. End of Story.

Gjerne spør hvis dere har noen spørsmål. Er første gang jeg spiller denne serien over nett.

Endret av Freezar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...