Lakus Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har tenkt til å bestille en 8bg iPod Nano her nå.. Men lurer på hva "bankoverføring" vil si? Er det ikke mulighet for noe lignende postoppkrav el. lignende? Ps: Er 17 og kan ikke betale over nett... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Overføring betyr at du betaler regningen de sender deg/bruker betalingsopplysningene de gir deg, før de sender varen, og nei tror ikke de støtter postoppkrav, da de ikke benytter posten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Da avbestiller jeg bankoverføringen og ber mor bruke kortet sitt Tar jo evigheter med bankoverføring da! (!) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 hvordan er leveringen da? hva om jeg ikke er hjemme når de kommer? Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 De leverer vel med TNT, tror jeg. Jeg var hjemme når min iPod kom, så vet ikke hva som skjer om du ikke er hjemme Lenke til kommentar
Footy Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 jeg husker jeg fikk regningen i posten 3 uker etter jeg hadde fått varen. Var overlykkelig en stund da jeg trodde de hadde glemt meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå