WebKnight Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har et eldre PowerColor Radeon 9800SE hvor jeg tror DVI porten har takket for seg. Er porten død eller kan det være andre årsaker til at jeg ikke får bilde? Testet med andre kabler men intet bilde Kun testet mot en projektor, men har funket knirkefritt frem til for noen dager siden da jeg bare fikk "No signal) VGA og S-video gir begge bilde.. Så lurte bare på om det er andre ting jeg bør teste eller om det bare er å gi den gamle traveren en verdig begravelse? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Ingen? Før jeg pensjonerer kortet mitt. Kan varme føre til at DVI porten ikke gir noe bilde selv om de andre portene (VGA S-video) gjør det? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kaster du kortet sånn uten vidre? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Kaster du kortet sånn uten vidre? 7090378[/snapback] Nei, så lenge VGA og S-video funker så er det fortsatt brukanes, men blir nok flyttet til en annen PC enn HTPC'en min Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Om du har en motstands-måler ligende kan du sette en binders inn i "krysset" på DVI-porten og måle fra denne om det er noe signal i det hele tatt. Veit det høres litt snodig ut, men skal fungere om DVI-porten ikke er død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå