christo123 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) x Endret 10. april 2008 av christo123 Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Gjør det samme som jeg har planer om, kjøp deg denne: Zalman CNPS9500LED Den skal holde CPU'en nede på 25'C da du ikke gjør noe ca.. Og veldig effektiv da du begynner å spille. BTW: Hva slags kjøling har du idag? Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Gjør det samme som jeg har planer om, kjøp deg denne: Zalman CNPS9500LED Den skal holde CPU'en nede på 25'C da du ikke gjør noe ca.. Og veldig effektiv da du begynner å spille. BTW: Hva slags kjøling har du idag? 7060766[/snapback] Bruker en svart vanlig vifte som jeg fikk med når jeg kjøpte den.. Det skal jo ikke være sånn, funka fint når jeg brukte gamle hovedkortet Lenke til kommentar
Konge Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hvordan ble det med påføringen av ny kjølepasta etter at du renset kjernen og kjøleren ? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hvordan ble det med påføringen av ny kjølepasta etter at du renset kjernen og kjøleren ? 7060785[/snapback] Poeng.. For da du demonterer masken (iallefall tar bort CPUen ifra kjøleribba) så bør den renses, og påføres ny varmeavledende pasta (kjølepasta) for å oppnå maksimal kjøling Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Hvordan ble det med påføringen av ny kjølepasta etter at du renset kjernen og kjøleren ? 7060785[/snapback] Det ska ha gått helt greit, gjorde helt det samme som jeg gjorde sist gang. Endret 13. oktober 2006 av Viggo1 Lenke til kommentar
Konge Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Han sier da "Bruker en svart vanlig vifte som jeg fikk med når jeg kjøpte den.. Det skal jo ikke være sånn, funka fint når jeg brukte gamle hovedkortet" Det vil vel si at det kjøres på samme "pad" som satt på orginalt fra AMD selv etter å ha blitt demontert og nå på nytt montert på nytt mainboard . Ikke særlig smart å ikke rense med isopropanol og påføre ny goop ved ny montering om nå dette er tilfelle her . ED! "Det ska ha gått helt greit, gjorde helt det samme som jeg gjorde sist gang." Spørsmålet blir da hva gjorde du sist gang ? Endret 13. oktober 2006 av Konge Lenke til kommentar
Zippi Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Beklager offtopic frekkheten men hva er chipset temp? når cpu tempen ligger på 24-27 mens jeg spiller GRAW går chipset tempen i 50 og rødt. Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hum, hvis du (trådstarter) ikke har fjernet goopen som VAR på før du byttet HK. Ang hylelyden vil jeg tippe det er en alarm som går hvis tempen på systemet ditt overstiger en gitt temperatur. en annen ting er jo at tempen logisk sett ikke kan bli lavere en romtemperatur. Så hvis du har 30c i rommet ditt kan ikke system tempen din bli lavere. (i allefall sånn logisk sett,med mindre du har vannkjøling/peltier eller andre sprø kjølemetoder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå