sirIdar Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Litt usikker på hvor dette passer, men prøver meg med en tråd her... Vel, saken er den at jeg er veldig fasinert av USA, og i den forbindelse fikk jeg den ganiale ideen om at jeg har lyst på amerikanske TV-kanaler, så mitt spørmål er rett og slett om det på noe fornuftig vis er mulig for meg å få tilgang til kanaler som ESPN, HBO, CBS, Fox og ABC i lille Norge? Endret 13. oktober 2006 av sirIdar Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 så mitt spørmål er rett og slett om det på noe fornuftig vis er mulig for meg å få tilgang til kanaler som ESPN, HBO, CBS, Fox og ABC? 7060678[/snapback] Du kan flytte til USA Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 TVUplayer Har ikke prøvd det, men det er et program som tar inn flere amerikanske kanaler. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 TVUplayer Har ikke prøvd det, men det er et program som tar inn flere amerikanske kanaler. 7060986[/snapback] Det skal prøves! Lenke til kommentar
ostov Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg bruker TVUplayer og det funker. Ser på ESPN, ESPN2 og NBA-tv. Du har også http://streamtvnow.com/ men der må du betale. Litt greit for de har vel bedre servere og sånn. Når for eks. finalen i nba playoffen spilles så er du utrolig mange som ser på og da lagger det noe vilt eller så kræsjer hele dritten. Anbefaler å gå for streamtvnow da StreamTV har litt problemer nå, men det kommer snart Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Okay kvalitet også. Vet ikke hvordan det er når Lost eller Prison Break sendes, though. : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå