Osse Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Det er nå engang slik at mange fakisk ikke kan utnytte en brøkdel av de mediamuligheter som en pc tilbyr, så derspm det forenkler bruken av disse mulighter med bare noen få prosent , gjerne gi et enkelt grensenitt mellom forskjellige medietyper og om ikke annent finne fram musikk og bilder automatisk, ja så gud vet jeg at det er et produkt som trengs, eten det har noe med intel eller amd, eller for dens saks skyld noe fra microsoft, pinnacle eller slikt. Stue PC blir mer og mer populært blant totalt uvitende pc brukere, så en mediepalttform som er enkel er et must, og kun en pc nerd (som jeg) setter pris på å sy sammen den programvaren og hardwaren som trengs for en god medie pc. I så måte er det LANGT fra en klistermerkekrig. Ærlig talt begynner nerder å ta seg selv litt for seriøst ? PS - LER av snekkern, hehe, du må ha den største anti AMD paranoiaen jeg noensinne har sett, tror faktisk du hater AMD mer en jeg hater Intel (om mulig) Endret 14. oktober 2006 av Osse Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 PS - LER av snekkern, hehe, du må ha den største anti AMD paranoiaen jeg noensinne har sett, tror faktisk du hater AMD mer en jeg hater Intel (om mulig) Ja du får bare le,men om du hater et merkenavn må jeg si du har et problem,jeg hater iallefall verken merkenavn eller personer,har aldrig skjønt meg på folk som går rundt og hater Når det gjelder amd/Intel så bruker jeg og selger til andre det som til enhver tid er det beste, såfremt kunden ikke absolutt forlanger noe annet, det har medført at jeg selv har brukt utallige amd systemer de siste to år og også solgt massevis av disse. Nå er det imidlertid Intels Core2 jeg kjører og annbefaler da det er det beste på markede,men ønsker en kunde amd får han/hun det Lenke til kommentar
Osse Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) 'slettet - for offtopic av meg (Alikevel sandt ) - Beklager. Og PS det var godmodig latter ikke ondskapfsult kenneth. Endret 14. oktober 2006 av Osse Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hold dere til topic gutter. Dere vet godt at en slik diskusjon ikke fører noe godt med seg. Og Osse; Du gjør ikke saken noe bedre med slike kommentarer: "Må le av Snekker'n". Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ai, veldig bra for AMD. Hvis storparten av Dell sine mediacenter PCer (de må jo klare å lage noen gode, populære snart) kommer med AMD CPU, betyr det mye penger til AMD. Ikke direkte idiotisk heller, selv om C2D er bedre, En billig DobbelkjerneCPU alla 4200+ holder i massehvis til en slik PC, og lager omtrent like mye varme som en C2D, eller mindre, den koster mindre, og de slipper harde krav til å velge Intel gjevnt over. Godt valg mao. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå