magnus85 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har kjøpt meg media center fra dlink DSM320RD, fungerer rimelig greit, men har et problem når det gjelder oppdateringen av den, jeg får ikke oppdatert firmwaren, den sier jeg har den nyeste firmwaren noe jeg ikke har, jeg har 1.01EU, og vet det er noen av dere som sitter med nyere eu firmware. Hva er galt og hva gjør jeg? Takker for alle fine bemerkninger og ønsker å snakke med andre eiere av 320RD hvis dere ville kontakte meg. Lenke til kommentar
albakk35 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei. Jeg har samme modell som deg. Jeg har problemer med å spille av DVD-er som er kjøpt i USA. Vet du om det er mulig å gjøre noe med dette? Jeg har også prøvd å oppgradere firmware, men den står fortsatt på 1.01eu. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Ditto. Men det hjalp å oppdatere D-Link Media Server fra 1.05eu til 1.08 fra D-Link.com. Update fungerer hverken på spiller eller programvare ser det ut til Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det står at dette muligens ikke fungerer pga. firewall, en må åpne porter til dem, men jeg har ikke klart å finne hvilken porter, for i manualen sier de at jeg må skru av firewall (hmmmm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå