Stratos Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 21:34, skrev zyrtec:Alle her har sansynligvis tilgang til internett.. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Ja, etter at jeg lærte meg å plystre som et 9600 bauds modem har jeg hatt mange artige timer på nettet Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Kjøper heller GTA:Vice City og slår dritten ut av en, tar motorsykkelen hans, plukker opp ei **** og raser av sted!! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Uttalelse fra representant for SCEA: “We asked Acclaim to cover the topless females. We worked with Acclaim on this game, and none of the changes that we asked to be made affected gameplay. We didn't feel that the topless nudity fundamentally added to the gameplay experience, and it presented an issue with regard to our global platform strategy and our guidelines. And because we have invested so much, and have built in so much equity to our system, we feel we need to protect that.” Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 La folket velge selv! Foresten, hva er GALT med flagrende bryst? Helt ærlig? Siden det ikke går utover gameplay, så har det jo ikke noe å si om de er der eller ikke! Why get excited! Eneste grunn til å rope her er jo at Sony fremmer sensur, det er det eneste jeg synes er forkastelig i denne saken! Folk er jo blitt så hjelpesløse i dagens samfunn at vi må ha andre til å bestemme hva vi skal og ikke skal gjøre og se på! Jesus! Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Synes det er mange gode poeng i det dere skriver. Ser ut som Hitman 2 lider samme skjebne-er trukket tilbake fra butikkene i England,Sikhene har klaget på RASISMEN i spillet..Eidos responderte fort og idag er Hitman 2 borte fra hyllene. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 12:27, skrev Mulch:La folket velge selv! Foresten, hva er GALT med flagrende bryst? Helt ærlig? Siden det ikke går utover gameplay, så har det jo ikke noe å si om de er der eller ikke! Why get excited! Eneste grunn til å rope her er jo at Sony fremmer sensur, det er det eneste jeg synes er forkastelig i denne saken!Folk er jo blitt så hjelpesløse i dagens samfunn at vi må ha andre til å bestemme hva vi skal og ikke skal gjøre og se på! Jesus! sony fremmer ikke sensur mere enn ID fremmer vold og zombier. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hehe Så ***** dobbeltmoral av sony her: 1) De tegner en eksuklusiv kontrakt med rockstar som varer frem til 2005 og går ut på at gta-spillene (vold, vold, vold og fy-fy ting som krimminelle gjenger og ****r osv...) ikke skal komme til gamecube og X-box og dermed skal bli eksklusivt for PS2. 2) De sørger for at BMXXX-spillet skal bli sensurert!!!!! Idiotisk, men uansett er spillet sikkert ikke så bra. Kommer nok bare til å selge fordi det er pupper der. Med andre ord: Et spill som ikke er verdt å kjøpe, men bare brenne og prøve litt til man blir lei av det på data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå