sphaa Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei jeg har i dag en piratkopi av Norton Antivirus installert på maskinen som nå abonnement er gått ut på. Og nå har jeg bestemt meg for å for en gangs skyld være ærlig og betale for programvaren. Det jeg lurer på er om noen vet om jeg vil få noen problemer hvis jeg kjøper et nytt abonnement hos norton på en piratkopiert vare, eller må jeg avisntallere det jeg har på maskinen, kjøpe og laste ned en ny version av programmet? Jeg har ingen crack til Norton, bare en nøkkel hentet fra nettet og et lite triks som jeg ikke skal diskutere her. Håper ikke denne tråden bryter med retningslinjene til forumet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Gi f i Norton og slett alt som har med det å gjøre. Her har du Avast 14 mnd gratis... http://www.avast.com/eng/avast_4_home.html Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er enig med at du burde bytte fra Norton. Etter å ha sett alle som har problemer med malware ser jeg at mesteparten bruker Norton som antivirus. Du burde ta en titt på Avast og AVG og se hva som passer deg best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå