jawisa Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Er det noen som har erfaringer med Pioneer sin VSX-D811S hjemmekinoreceiver? Jeg vurderer å "oppgradere" til Surround EX og den forsterkeren virker bra og billig (4851,- på EasyPC)! Jeg har Pioneer fra før og er veldig fornøyd med det, men den begynner å dra på åra nå, jeg er derfor nysgjerrig på hvordan VSX-D811S-S er. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Har ikke hørt på den selv, men hvis du bruker google og søker litt rundt på forskjellige reviews, vil du se at den kommer veldig dårlig ut i diverse tester. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hadde nok ikke kjøpt Pioneer selv. I den prisklassa hadde jeg vurder Harman Kardon AVR 3000 Eller AVR 3500 Ikke så alt for imponerende watt sammenlignet med feks de "ikke-så-veldig-nyktre" anslagene pioneer jobber med, men HK er strømsterke forsterkere som spiller høyt og bra fordet! De over går mao Pioneer forsterkere med høyere watt-tall! Knut Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Selv har jeg en Harman Kardon AVR 4000, og jeg er storfornøyd. Den er kraftig, spiller bra, flott utseende og mange funksjoner. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Tror nok at denne receiveren er et mere fornuftig valg lyd og ytelsesmessig, samt mere fremtidsrtettet. Tester finner du her. Du må betale, ja jøss, men du får ikke Mercedes til Ladapris... Det er sammenheng mellom pris og kvalitet. PS: Har selv en H/K 5500. Store muskler, bra og masse godlyd til den prisen. Edit: typo [ Denne Melding var redigert av: Jalla på 2002-11-08 15:43 ] Lenke til kommentar
Sir.Roger Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Spørsmålet er: hva skal den brukes til ? Mange har surround på TV/parabol og VHS hva er vitsen ? hvem lager best surround fake ???? Men om du er av den kresne typen og nyter surround i forbindelse med DVD bør du først se til at den støtter det meste av formater som er idag og som kommer fremover (elsker DTS) Det må også være optiske innganger. Det er også en stor fordel om den har bi-wire, dette gir dobbel effekt ut til front høytalerne ved lytting til stereo kilder som CD. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Tja, den har kommet ganske bra ut i test i "Eyefi": Resultat: Lyd: 90 Bruk: 85 Design: 90 Kvalitet: 88 Utstyr: 95 TOTAL: 90 (av 100) 4851,- for denne er bra, villedene pris er 5995,- _________________ WinXP Pro Celeron 300MHz, 256MB SDRAM, GeForce2 MX 32MB, Terra TValue Tvcard, Ensoniq audioPCI Soundcard, Drx3 hardware MPEG decoder, Aopen 20X cdrw, 15GB IBM 75GXP IDE [ Denne Melding var redigert av: k-orm på 2002-11-08 16:26 ] Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Har du noen gang sett et produkt som har kommet dårlig ut i en "test" (egentlig omtale) i Eyefi eller Lyd og Bilde. Hadde jeg vært deg som spurte spørsmålet, ville jag satset på enten Yamaha eller Harman-Kardon. Det er ganske ett fett hvilke du velger da. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det finnes ikke surround effekter i pioneer. hadde en vsx-609 laga av pioneer. fantes nesten ikke surround effekter. bytta til Yamaha RXV.594 og fikk akuratt den surrounden jeg ønsket meg. YAMAHA ruler surround markedet.! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 17:26, skrev Yngvejos:Det finnes ikke surround effekter i pioneer. hadde en vsx-609 laga av pioneer. fantes nesten ikke surround effekter. bytta til Yamaha RXV.594 og fikk akuratt den surrounden jeg ønsket meg.YAMAHA ruler surround markedet.! Tja. Ville nok kanskje sett på en Denon AVR1800 f.eks eller enn NAD i samme prisklasse som Pioneer. Quote: _________________Yngve. De tøffe guttene kjører uten 4in1. Neehh.. De virkelig tøffe gutta kjører uten kjøling de.. :razz: Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-08 15:50, skrev Sir.Roger:Det er også en stor fordel om den har bi-wire, dette gir dobbel effekt ut til front høytalerne ved lytting til stereo kilder som CD. Hva du mener her skjønner jeg ikke helt, men fordi en forsterker har to sett utganger til biwiring har INGENTING med dobbel effekt å gjøre. Hadde de ekstra utgangene vært tilkoblet en ekstra forsterkermodul ville du ha doblet og man kunne kjørt bi-ampet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå