Beyma Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 kan jeg legge inn ubuntu på en ekstern hdd?? Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Skal da være overkommelig det ja. Spørs hvordan det blir med bootloader`n da. Den må du vel legge inn på /root partisjonen vil jeg tro? Men ellers skal det være ganske så rett fram. La Ubuntu ta seg av partisjoneringa du, så vil nok alt gå bra. Men jeg ville ha kobla ut alt annet av disker mens du gjør det, for å slippe tull. Så bare la den eksterne disken stå i, ikke noen andre disker. Lykke til. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 men åssen ksal jeg gjøre det da?? bare boote en ubuntu cd og prøve insatllere det derifra eller?? har noob innen linux *blush* Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 du må vel først sjekke at du har bootstøtte med usb i bios. Jeg hadde ikke det så ingen damn small linux på minepenna mi Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 du må vel først sjekke at du har bootstøtte med usb i bios. Jeg hadde ikke det så ingen damn small linux på minepenna mi 7060402[/snapback] har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå