Hell Toupée Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Er det noen av dere som vet om VELDIG stillegånde strømforsyninger? Erfaringer? Lydnivå: helst ikke mye over 20dB... Er som dere sikkert skjønner på utkikk etter ny. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hei der! Kan nå ikke si at jeg vet om så veldig mange strømforsyninger som virkelig ER stille. Greit nok at jeg er kravstor men.. De mest stillegående lager du selv ved hjelp av et par Enermax eller Papst vifter. Ellers kan du jo se på DENNE. Det er ei Enermax forsyning med stillbar hastighet på viftene. Har ikke prøvd den selv, så jeg uttaler meg ikke om db nivået. Kanskje noen andre vet? Eller kanskje andre alternativer? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 16:50, skrev SinIC:Ellers kan du jo se på DENNE.Det er ei Enermax forsyning med stillbar hastighet på viftene. Har ikke prøvd den selv, så jeg uttaler meg ikke om db nivået.Kanskje noen andre vet? Har denne selv. Den overdøves lett av alle andre vifter i systemet mitt. Hører den ikke i det hele tatt når jeg setter den på laveste hastighet (og jeg har ett ganske stillegående system fra før av). Og merk at temperaturen i kabinettet bare går ned 1-2 grader i forhold til laveste hastighet når man setter den på høyeste hastighet (hvor den bråker litt). Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Takker, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå