Gå til innhold

Fujitsu Siemens Amilo L7310GW wlan driver?

Maaze

Anbefalte innlegg

Hello!

Jeg sliter med å få inn wlan driver til en Amilo L7310GW, etter nyinstallasjon av Win xp pro.

Problemet ligger i at jeg ikke vet hva wlan kortet heter, og dermed blir det vanskelig å finne driver. Lettere blir det ikke når www.fujitsu-siemens.no ikke en gang har modellen under supporten sin.

Da jeg ringte til Fujitsu-Siemens, hadde de "ikke informasjonen tilgjengelig". (lol)

Deretter ringte jeg Expert (hvor pc'n ble kjøpt), og fant ut at de egentlig burde bytte firmanavn.

Derfor lurer jeg på om det er noen her som har kjenskap til denne driveren som jeg mangler? Evt. navnet på enheten?

Blir veldig takknemmelig for svar!

Ola.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først og fremst... du vet at du står ansvarlig til å legge de inn igjen hvis du fjerner det som ligger der og ikke bruker installasjons-cd'en (evt. recovery-partisjon?)

Du kan jo prøvde denne siden.

7060152[/snapback]

Ja. Skulle jeg la være å legge ut post da eller?

Takk for link.

Lenke til kommentar

Har ikke sagt det, men du regner det som en selvfølge at en butikk som selger en pc der du får med drivere og operativsystem INSTALLERT fra før av skal hjelpe deg med en installasjon av XP Pro og driverne på nytt.

Er jo en grunn til at butikker leverer med alt installert - nemlig for å slippe slikt. ;)

Fungerte drivern forresten?

Lenke til kommentar
Har ikke sagt det, men du regner det som en selvfølge at en butikk som selger en pc der du får med drivere og operativsystem INSTALLERT fra før av skal hjelpe deg med en installasjon av XP Pro og driverne på nytt.

Er jo en grunn til at butikker leverer med alt installert - nemlig for å slippe slikt. ;)

Fungerte drivern forresten?

7060202[/snapback]

Det var Fujitsu-Siemens som ga meg et helpdesk nr til Expert, "fordi den ble kjøpt der" - som de sa. Helt bakvendt, I know. :)

Og, ja, den funka. Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...